- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شکوری:نمی‌دانم تمریناتمان کی شروع می‌شود

هادی شکوری این روزها کنار خانواده اش به سر می برد ومانند همه بازیکنان شاهین بوشهر از برنامه بعدی باشگاه بی خبر است.


  هادی شکوری که در بازی با استقلال آسیب دید و از زمین بیرون آمد می گوید« برای بررسی وضعیت پایم باید پزشکان نظر بدهند وامیدوارم بتوانم بدون مشکل کار کنم.روز بازی فینال خیلی اذیت شدم اما می خواستم برای شادی دل مردم بوشهر تلاش کنم. متاسفانه دیگر بیش از آن نتوانستم در زمین بمانم اما همه دیدند بچه های ما علیرغم همه مشکلات با غیرت وتعصب بازی کردند ولی در پنالتی ها باختیم. رسیدن به فینال خودش کار کمی نبود و شاید اگر اندکی حمایت می شدیم نتیجه غیر از این می شد»

شکوری از بلاتکلیفی تیم می گوید« از روز بازی تاکنون کسی با ما تماس نگرفته ونمی دانیم تمرینات کی شروع می شود. قرار بود ابتدا مطالبات بچه ها را بپردازند وبعد تمرینات شروع شود که این امر صورت نگرفته و این نحوه تیمداری هیچ جا دیده نمی شود. تا الان دلخوشی همه ما به حضور مهندس افراشته بود که دیگر وی را هم نداریم وکناره گیری کرده اند. این تیم باید روز دهم فروردین در شیراز با فجر بازی کند. دیداری که ۶ امتیازی است ولی هیچکس به این مسائل توجهی ندارد. بحث ۷۰۰میلیون تومان کمکی از سوی وزارت نفت مربوط به قبل از بازی فینال بود وگفته بودند بعد از فینال هم مابقی مطالبات معوقه پرداخت می شوند. با طلب هایی که بچه ها از سال قبل واین فصل دارند ۷۰۰میلیون گره گشا نیست. ۳۰نفر هستیم اگر به هرنفر ۲۵میلیون بدهند ۷۰۰میلیون تمام می شود. این اما سودی ندارد وباید چاره ای ریشه ای اندیشیده شود.شاهین در این شرایط روحیه می خواهد»

او در باره اینکه اگر مطالبات پرداخت نشود بازیکنان اعتصاب می کنند اظهار داشت« بچه ها یک سال با مشکلات ساخته اند. الان خیلی ها از سالهای قبل طلب دارند واز تیم رفته اند اما هنوز دنبال پولشان می دوند. طبیعی است که بازیکن هم روی پولش حساب کرده و الان دارند برای حل مشکلاتشان بعضا ماشین هایشان را می فروشند.تعهد دو طرفه است. باشگاه اگر بازیکنش را می خواهد باید به فکر او وخانواده اش باشد»

مدافع شاهین در رابطه به اینکه گفته می شود درخشان هم استعفا داده و دیگر به شاهین برنمی گردد گفت« نمی دانم. من بی خبرم اما آقای درخشان همان اول فصل هم که رفت به دلیل مشکلات تیم بود که نتوانسته بودند پول بچه ها را بدهند. الان که اوضاع بدتر است و بعید نیست چنین تصمیمی بگیرند. ایشان یک مربی حرفه ای است و به کارنامه کاری اش توجه می کند. اگر کسی به داد تیم نرسد هر اتفاقی ممکن است رخ دهد»