- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گواردیولا: قهرمانی در این فصل غیر ممکن است

سرمربی بارسلونا با وجود کاهش فاصله تیمش با رئال مادرید معتقد است که آبی و اناری‌ها در فصل جاری لالیگا شانسی برای قهرمانی ندارد.


 بارسلونا در هفته‌ بیست و هشتم لالیگا موفق شد با دو گل سویا را شکست دهد و با توجه به تساوی یک بر یک رئال مادرید صدرنشین مقابل مالاگا فاصله این دو تیم به هشت امتیاز کاهش یافت. با این حال پپ گواردیولا معتقد است که تیمش دیگر نمی‌تواند به رئال مادرید برسد.
 
 وی که در یک نشست خبری حاضر شده بود، گفت: خیلی بعید است که رئال مادرید در بازی‌های آینده باز هم شکست بخورد. فکر نمی کنم که بتوانیم در رقابت‌های امسال به قهرمانی برسیم. روی کاغذ چنین احتمالی وجود دارد، اما من تصور نمی کنم که قادر به انجامش باشیم. چند روز پیش هم گفته بودم که هدفمان جبران فاصله هشت امتیازی با تیم صدرنشین نیست، چون اگر چنین هدفی داشته باشیم به بیراهه خواهیم رفت.
 
 سرمربی بارسلونا با اشاره به دیدار هفته سی و پنجم تیمش مقابل رئال مادرید گفت: اگر پیش از آن که رئالی‌ها به نوکمپ بیایند، فاصله چهار یا پنج امتیاز باشد، شرایط فرق می‌کند و می‌توانیم شاهد رقابت نزدیکی باشیم. شاید همه این گونه تصور کنند که ما به راحتی می توانیم رئال مادرید را در نوکمپ شکست دهیم، اما کار به همین سادگی نیست و بر خلاف آنچه که برخی تصور می‌کنند، کار آسانی پیش رو نداریم.