- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیش بازی یوونتوس- میلان؛ اولین فینال فصل

میلانی ها برای جبران شکست بازی رفت راهی تورین می شوند اما نباید فراموش کرد که شاگردان کونته در این فصل تاکنون شکستی را تجربه نکرده اند.


 

 یوونتوسی ها که در دیدار رفت در سن سیرو ۲-۱ میلان را شکست دادند، با پیروزی ۵-۰ این هفته مقابل فیورنتینا، با اعتماد به نفس پای به دیدار امشب خواهند گذاشت.
 
 با توجه به بهبود جورجیو کیه لینی، این احتمال وجود دارد که کونته در این دیدار بار دیگر از سیستم ۳-۵-۲ استفاده کند و از این ملی پوش ایتالیایی در کنار لئوناردو بونوچی و مارتین کاسرس که در دیدار رفت هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، استفاده کند. در این بین لیششتاینر که در دیدار بعدی یوونتوس در سری آ مقابل اینتر محروم خواهد بود و پائولو دی سیلیه یک خط جلوتر بازی خواهند کرد.
 
 دل پیرو، مهاجم اسطوره ای یووه هم در کنار بوریه لو زوج خط حمله را تشکیل خواهند داد و حضور استوراری و پیرلو در ترکیب اصلی نیز تقریبا قطعی است.
 
 در سمت مقابل، با توجه به نیاز تیم به سیستم چرخشی، آلگری می تواند در دیدار امشب از فیلیپ مکسس استفاده کند؛ ضمن اینکه بازگشت سیدورف و گتوزو دست سرمربی روسونری را باز گذاشته است. این در حالی است که الساندرو نستا و کوین بواتنگ علی رغم اینکه به تمرینات بازگشته اند، اما بعید است بتوانند در دیدار امشب به میدان بروند.
 
 آکوئیلانی که در سه دیدار اخیر به عنوان بازیکن جانشین به میدانرفت احتمالا در این دیدار از ابتدا مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت و در خط حمله هم روبینیو، الشراوی و ماکسی لوپس برای قرار گرفتن در کنار زلاتان با هم رقابت خواهند داشت.