- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

خودکفایی اقتصادی موجب اقتدار ملت ایران می شود

به گزارش سیاسی “عسلویه  نیوز“آیت الله ‘سید هاشم حسینی بوشهری’ نیز در این میزگرد تلفنی با بیان اینکه بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالهای گذشته به مسایل اقتصادی معطوف شده است، اظهار داشت: معاندان و بدخواهان نظام اسلامی هجمه گسترده ای را علیه عرصه های اقتصادی کشورمان به راه انداخته اند.

نائب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شکست توطئه ها و دسیسه های دشمنان در تهدید و تحریم ملت ایران در طول بیش از ۳۰ سال گذشته، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با افزایش تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان، سال گذشته را نیز جهاد اقتصادی نامیدند تا توطئه های شوم دشمنان خنثی شود.

آیت الله بوشهری گفت: در سالهای گذشته با امدادهای غیبی الهی، رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب و ایستادگی و پایمردی مردم غیور ایران اسلامی، دشمنان همواره از شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی مایوس و ناامید بوده و توطئه هایشان نقش برآب شده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شعار رهبر مظم انقلاب مبنی بر ‘تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی’ تصریح کرد: رشد و شکوفایی تولید ملی در کشورمان و گسترش مصرف کالای داخلی، عدم وابستگی به واردات و خودکفایی ایران اسلامی و شکست تحریمهای مستکبران غربی را به دنبال دارد.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین نقش ایمان به خدا و باورهای اعتقادی و نیز خودکفایی و استقلال اقتصادی را در ایستادگی، عزت و اقتدار ملتها بسیار مهم و مورد توجه دانست و گفت: ایران اسلامی با وجود بیش از سه دهه تحریم و تهدید دشمنان، رو به روز در عرصه های مختلف رشد کرده و وابستگی های او کاهش می یابد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز همه مردم و مسوولان باید در راستای تحقق شعارها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با جدیت و تلاش گام بردارند، اظهار داشت: دشمنان با مشاهده عزم و اراده راسخ ملت ایران ادامه توطئه های شوم خود پشمان شده و کشورمان همواره سربلند و پیروز خواهد بود.