- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رحمتی:‌ از فردا تمرین نمی‌کنم،آخر فصل هم می‌روم

۲ میلیون به ما داده‌اند، انگار با گدا طرف هستند

رحمتی:‌ از فردا تمرین نمی‌کنم،آخر فصل هم می‌روم

دروازه‌بان استقلال گفت: آقایانی که می‌خواهید به استقلال برگردید، اینقدر پیغام ندهید چون به محض پایان قراردادم یک روز هم نمی‌مانم.


سیدمهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل نسف‌قارشی ازبکستان گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما حریف‌مان چغر بود. آنها عقب بازی می‌کردند و با وجود اینکه در بازی قبل نتیجه را ۴ بر ۲ باخته بودند اما ۲۵ موقعیت گل ایجاد کرده بودند. دوست نداشتیم نتیجه را از دست بدهیم و می‌خواستیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی افزود: در نیمه اول حریف چشم به ضدحملات داشت و در دقایق آخر بازی موقعیت‌هایی روی دروازه ما ایجاد کرد اما حیف شد که ۳ امتیاز را نگرفتیم و در آینده جبران خواهیم کرد.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که استقلال با وجود کسب ۴ امتیاز وضعیت بدی در جدول ندارد اما چرا بازیکنان این تیم ناراحت هستند، گفت: بی اذن خدا هیچ برگی از درخت روی زمین نمی‌افتد. خدا مهدی رحمتی را به اینجا رسانده و نمی‌خواهد این جایگاه را از او بگیرد. متأسفانه شب عید بازیکنان ما هیچ پولی نگرفتند و درست ۲۹ اسفند انگار که به گدا صدقه می‌دهند نفری ۲ میلیون تومان به بازیکنان دادند و گفتند حالا بروید شب عیدتان را بگذرانید تا بعد.

وی اضافه کرد: مسئله دیگری را هم می‌خواهم بگویم که مردم بدانند. آقایانی که می‌خواهید به استقلال برگردید و ظاهراً پوشیدن ناصر حجازی در فینال جام حذفی به شما برخورد و زورتان آمد، خدا را شکر می‌کنم که در آن بازی روسفید شدم اما بعضی‌ها آتش گرفتند که من در آن بازی سربلند بودم. همین برای من مهم بود و بس. از تمام هواداران استقلال معذرت می‌خواهم و آنها در قلب من جا دارند اما همین هواداران بدانند که یک عده نمی‌خواهند من در استقلال باشم.

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال تأکید کرد: آقایان من می‌روم و اینقدر پیغام و پسغام ندهید. دو ماه دیگر با استقلال قرارداد دارم و مطمئن باشید بعد از قراردادم یک روز هم در استقلال نمی‌مانم تا شما اینقدر به من پیغام ندهید.

رحمتی در خصوص اینکه شایعه شده بود نمی‌خواستید در تمرینات شرکت کنید چون مشکل مالی دارید، گفت: آنقدر مرد هستم که اگر قرار باشد به تمرین نروم این کار را نمی‌کنم. از فردا هم سر تمرین استقلال نمی‌روم تا چکم پاس شود.