- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر احداث می‌شود.

خبرگزاری فارس: 400 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر احداث می‌شود

علیرضا صفایی‌بوشهری در حاشیه بازدید از راه‌های دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی نظارت دقیقی بر جاده‌های استان بوشهر دارد و به ویژه در ایام تعطیلات این امر با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

وی افزود: ایمنی در تمام جاده‌های استان بوشهر برقرار است و راهداران و مسئولان راهداری در شهرستان‌های ۹گانه با مشکلات احتمالی مقابله می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: کشیک‌های راهداری در تمام مسیرهای پرتردد مستقر هستند و امیدوار هستیم مسافران و مهمانان نوروزی با مشکلی در جاده‌ها مواجه نشوند.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: استان بوشهر دارای بیشترین پیشرفت در احداث بزرگراه بوده و در سال ۹۰ بیش از ۹۰ کیلومتر بزرگراه جدید در اختیار مردم قرار گرفت و هم‌اکنون نیز بیش از ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان در دست احداث داریم.

وی افزود: رفع نقاط حادثه‌خیز در سال ۹۰ با شتاب و کیفیت مطلوبی در استان بوشهر انجام شد و در حال حاضر تمام نقاط پرخطر و حادثه‌خیز برطرف شده‌اند.

صفایی‌بوشهری اذعان داشت: تا انتهای تعطیلات بر جاده‌های مختلف استان نظارت دقیق داریم و تمام توان مجموعه اداره راه برای تامین سلامت و امنیت مسافران به کار گرفته می‌شود.