- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سیامک احمدی: باید بر داشته های خود تکیه کنیم

به گزارش سرویس اقتصادی “عسلویه نیوز” سیامک احمدی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی” توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: قطعاً این عنوان به مانند سال های گذشته استراتژی حرکت و مانیفست سالیانه تمام مسئولین به خصوص در سال ۹۱ برای مدیران مرتبط با حوزه تولید و اقتصاد ملی و جهادگران این عرصه و سرمایه گذاران ایران که موتور محرکه چرخه اقتصاد کشور هستند، خواهد بود.
 
وی در گفتگو با “بوشهرنیوز” افزود: به زعم  بنده محتوای شعار معظم له حاوی نکاتی است مبنی بر این که جریان تولید، کار و سرمایه جریانی منسجم و حلقه هایی به هم پیوسته بوده که از جهت موجودیت در وضعیت رضایت بخشی قرار دارد ولی ارتقاء کمی و کیفی آن نیازمند حمایت، همراهی و همکاری همه جانبه است.
 
احمدی با بیان این که درمقطع کنونی و جهت عبور از تهدیدها و تحریم ها باید بر داشته ها و توانایی های خود تکیه کنیم، به “بوشهرنیوز” گفت: قطعاً با تأسی از این شعار شاهد تحقق این مهم خواهیم بود.
 
وی در پایان تصریح کرد: بنده باور داشته و دارم تمام همکاران، سرمایه گذاران و صنعتگران حاضر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر جهت تحقق این مهم نهایت تلاش و سعی خود را به کار خواهند گرفت.