- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پرسپولیس الشباب را ۶تایی کرد

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس توانست پیروزی پر گلی را مقابل الشباب کسب کند.


دیدار تیم های پرسپولیس و الشباب از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از ۷۰ هزار نفر آغاز شد و در نهایت پرسپولیس با نتیجه ۶ بر یک توانست الشباب را شکست دهد.

تیم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۸ توسط ایمون زاید به گل رسید.دقیقه ۱۷ این مسابقه نیز این بازیکن یک فرصت بسیار خوب را از دست داد. در ادامه نیز تیم الشباب دقایقی بازی را در اختیار داشت اما بازیکنان پرسپولیس زیر بار این فشارها نرفتند و چند موقعیت را هم از دست دادند.

نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی تر آغاز کرد و در همان دقیقه ۴۷ توسط ایمون زاید به گل دوم رسید. زاید که پیش از این در دربی هفتاد و چهارم توانسته بود هت تریک کند در مسابقه امروز هم با گل دقیقه ۵۳ خود یک بار دیگر موفق شد هت تریک کند.

بعد از این گل بازیکنان الشباب برای جبران نتیجه دست به تلاش زدند و در نهایت در دقیقه ۵۴ محمد نصرتی با خطایی که در محوطه جریمه انجام داد الشباب را صاحب پنالتی کرد. این ضربه را فریرا داسیلوا در دقیقه ۵۴ به گل تبدیل کرد اما سرخپوشان با دریافت این گل عقب نشینی نکردند و موفق شدند در دقیقه ۵۹ توسط غلامرضا رضایی به گل چهارم برسند. در ادامه حملات بازیکنان پرسپولیس، در دقیقه ۶۰ با خطایی که روی فشنگچی شد صاحب ضربه پنالتی شدند و این ضربه را علی کریمی در دقیقه ۶۱ به گل تبدیل کرد. در حالی که بازی در دقیقه ۸۶ در جریان بود امیر حسین فشنگچی توانست الشباب را ۶ تایی کند.

پرسپولیس با این پیروزی پر گل به سه امتیاز رسید و تعداد امتیازهای خود را در این گروه به ۴ رساند.

بازی دو تیم الهلال عربستان با الغرافه قطر که در این گروه هستند یک ساعت دیگر برگزار می شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده ماساکا توما از ژاپن بود. وی به آندره رونالد و عزیزبیک حیدراف از تیم الشباب  و فشنگچی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

بازیکنان پرسپولیس:

ادکوویچف، مهرداد پولادی، محمد نصرتی، علی کریمی(۷۴- مهدی مهدوی کیا)، غلامرضا رضایی( ۷۹- مازیار زارع)، ایمون زاید، شیث رضایی، محمد نوری، سامان آقازمانی، جواد کاظمیان(۵۷- امیرحسین فشنگچی) و حمید علی عسگری

سرمربی: مصطفی دنیزلی