- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعزام ۷۵۰ دانش‌آموز از عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه از اعزام بیش از ۷۵۰ دانش‌آموز از عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد. [1]

 

سرهنگ احمد ملکوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با تبریک سال جدید اظهار داشت: سال ۹۰ برای ایران اسلامی سالی مملو از موفقیت و پیروزی بود و بویژه در ۲۲ بهمن و ۱۲ اسفند شاهد حضور یکپارچه ملت در راهپیمایی و انتخابات بودیم و دشمنان از این اتحاد و همبستگی عصبانی شدند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی افزود: نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری همواره حکمت بسیار زیادی دارد و اطمینان داریم امسال نیز با تلاش همه تولیدکنندگان و متخصصان داخلی شاهد رشد و توسعه اقتصاد کشور خواهیم بود.

فرمانده سپاه عسلویه در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور از اعزام بیش از ۷۵۰ دانش‌آموز از عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال ۷۵۰ نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر از منطقه عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

ملکوتی تصریح کرد: راهیان نور عسلویه در اردوگاه مارد مستقر می‌شوند و از مناطق جنگی هویزه، دهلاویه، یادمان شهدای طلاییه، یادمان شهدای عملیات رمضان و شلمچه بازدید می‌کنند.

وی از حضور راویان نور در این اردوها خبر داد و گفت: در تمام کاروان‌های اعزامی از عسلویه، رزمندگان و سرداران دوران دفاع مقدس همراه راهیان نور هستند و به عنوان راویان نور فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه عسلویه گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.