- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کشیک ۲۰ داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی بوشهر

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشیک ۲۰ داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی بوشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشیک 20 داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی بوشهر

یحیی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در آبپخش با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: استان بوشهر در ایام نوروز مملو از مهمانان نوروزی و مسافرانی است که از نقاط مختلف کشور برای گذراندن تعطیلات به این استان مسافرت می‌کنند و برای رفاه و امنیت روحی و روانی مهمانان باید از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم.

وی افزود: رسیدگی به مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی مهمانان و تامین نیازهای درمانی این عزیزان از مهم‌ترین ماموریت‌های شبکه‌های بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است که در این راستا تاکنون جلسات مختلفی برگزار شده و تصمیمات مهم و ارزنده‌ای اتخاذ شده است.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشیک ۲۰ داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تعداد ۲۰ داروخانه در شهرها و شهرستان‌های مختلف استان به صورت کشیک تمام‌وقت به مهمانان نوروزی سرویس‌دهی می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: تعداد ۵ داروخانه در شهر بوشهر، ۴ داروخانه در برازجان و ۳ داروخانه در شهر گناوه به شکل کشیک به مردم استان و مسافران نوروزی خدمات دارویی ارائه می‌کنند، ضمن اینکه در تمام شهرستان‌ها نیز حداقل یک داروخانه کشیک فعال است.

وی اضافه کرد: تامین رضایت خاطر مهمانان نوروزی از مهم‌ترین اولویت‌های ستاد تسهیلات سفر است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون تعداد ۹۰ داروخانه دولتی و خصوصی در سطح استان بوشهر فعال هستند و نظارت کاملی بر نحوه تهیه و توزیع دارو در استان انجام می‌شود.

 رضایی گفت: معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان وظیفه بسیار حساسی دارد، ‌به ویژه در راستای تامین امنیت غذایی در جامعه که از مهم‌ترین وظایف وزارت بهداشت است، باید به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان فعالیت کنیم.