- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید بیش از ۴۳ هزار گردشگر از بندر باستانی سیراف

کنگان نیوز ” حجت‌الاسلام محمد بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کنگان نیوز اظهار داشت: در سال جهاداقتصادی در شهرستان کنگان و بخش مرکزی فعالیت بسیار خوبی انجام شد و رشد مناسبی در حوزه کار و اشتغال مشاهده شد.

وی افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کنگان از ابتدای اسفند به طور مرتب برنامه‌ریزی لازم برای استقبال و اسکان و پذیرایی از مهمانان را انجام داد و انتظار داریم تا انتهای تعطیلات شاهد رضایت خاطر مسافران باشیم.

بخشدار مرکزی کنگان خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان و سواحل زیبا و بکر این منطقه دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوعی است و همه‌ ساله شاهد استقبال بی‌نظیر گردشگران از این منطقه هستیم.

بحرانی با اشاره به دارا بودن مرز مشترک طولانی کنگان با خلیج فارس تصریح کرد: ساحل زیبای بنک و کنگان و سیراف از مهمترین جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان و بخش مرکزی کنگان است و شاهد استقبال بسیار خوب مسافران در ۲ روز ابتدایی تعطیلات هستیم.

بخشدار مرکزی کنگان از بازدید بیش از ۴۳ هزار گردشگر از بندر باستانی سیراف خبر داد و اذعان داشت: بندر سیراف از زیباترین بنادر جنوب کشور است و با توجه به آثار باستانی فراوانی که دارد همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد و امسال نیز از ابتدای تعطیلات تاکنون(پایان روز دوم) بیش از ۴۳ هزار گردشگر از بخش‌‌های مختلف گردشگری این بندر بازدید کردند.

بحرانی اضافه کرد: گردشگران خارجی و به ویژه گردشگران اروپایی و آسیای میانه استقبال خوبی از بندر تایخی سیراف دارد و گردشگران داخلی نیز به محض ورود به شهرستان کنگان از جاذبه‌های گردشگری سیراف بازدید می‌کنند.

وی گفت: برای گردشگران بندر باستانی سیراف، از وجود کارشناسان برجسته و آشنا با تاریخ و فرهنگ این منطقه بهره گرفته‌ایم تا مسافران و گردشگران با عظمت و اهمیت سیراف آشنا شوند.

بحرانی یادآور شد: به فضل خدا تا پایان تعطیلات به طور مرتب از مهمانان بازدید می‌کنیم و مشکلات این عزیزان را در حد توان و ظرفیت مرتفع می‌کنیم.