- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اسکان بیش از ۴۰ هزار مسافر نوروزی در شهرستان عسلویه

✅معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار عسلویه از اسکان بیش از ۴۰ هزار مسافر نوروزی در شهرستان عسلویه خبر داد.نوروز [1]

✍🏻علیرضا سجادی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار عسلویه در گفتگو با خبرنگار عسلویه نیوز اظهار کرد: از ۲۷ اسفندماه ۹۶ تا سوم فروردین ماه بیش از ۴۰ هزار نفر در اماکن پیش بینی شده توسط شهرداری ها و آموزش و پرورش عسلویه اسکان داده شده‌اند که بیشترین آنها از استان‌های همجوار بوده‌اند.

🔻وی افزود: ستاد خدمات سفر شهرستان از روز ۲۷ اسفند ۹۶ فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد که در این روز نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از مسافرین نوروزی اسکان داده شدند و با گذشت چند روز از ایام تعطیلات و تا روز سوم فروردین ۹۷ قریب به ۴۰ هزار نفر از مسافران نوروزی توسط ستاد اجرایی خدمات سفر عسلویه در فضاهای مختلف اسکان داده شدند.

🔻سجادی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته شاهد افزایش آمار حضور گردشگران نوروزی در این شهرستان خواهیم بود افزود: با توجه به اینکه شهرداری ها کمپینگ های متعددی را برای حضور مسافرین نوروزی پیش بینی کرده اند و از طرفی آموزش و پرورش شهرستان نیز آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی دارد پیش بینی میشود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۱۲۰ هزار نفر در شهرستان حضور پیدا کنند و از جاذبه های گردشگری و مناطق بکر این شهرستان دیدن کنند.
🔻سجادی با بیان اینکه ظرفیت لازم برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: مسافران نوروزی که قصد سفر به عسلویه را دارند نگران تامین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.

🔻وی افزود: شهرداری عسلویه و نخل تقی کمپینگ های متعددی را برای نصب چادر توسط مسافران مشخص کرده اند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

🔻وی خاطرنشان کرد: با نظارت و کنترل نیروی انتظامی شهرستان خوشبختانه نظم بسیار خوبی برای مسافران نوروزی ایجاد شده است.

🌐با عسلویه نیوز همراه باشید
https://t.me/joinchat/AAAAAEAdL2eAGAZeTsyzFg