- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیمانکاران ضعیف پارس جنوبی تعویض می‌شوند

“عسلویه نیوز” وزیر نفت گفت: پیمانکاران ضعیف پارس جنوبی تعویض می‌شوند.

خبرگزاری فارس: پیمانکاران ضعیف پارس جنوبی تعویض می‌شوند

به گزارش “عسلویه نیوز” رستم قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای موفقیت در پارس جنوبی باید با تلاش دسته ‌جمعی حرکت کنیم و همه مسئولان و دست‌اندرکاران صنعت نفت و پیمانکاران موجود باید نهایت تلاش و دقت خود را به کار بگیرند.

وی افزود: پیمانکاران صنعت نفت در واقع سرمایه‌های کشور هستند و باید تقویت شوند و البته باید یاد بگیرند که به تعهدات خود عمل کنند.

وزیر نفت بر لزوم تعویض پیمانکاران ضعیف تاکید کرد و یادآور شد: راه‌اندازی پالایشگاه‌ها در سال جاری به مدیریت لحظه به لحظه نیازمند است چون به ملت تعهد داده‌ایم و اگر پیمانکاری به هر دلیلی مشکل دارد نباید پروژه را فدا کنیم.

قاسمی تصریح کرد: جناب سوری (مدیرعامل نفت و گاز پارس) و مجموعه تحت مدیریت ایشان این اختیار را دارند که برای رسیدن به زمان‌بندی ۳۵ ماهه، پیمانکاران ضعیف را با پیمانکاران قوی جابه‌جا کنند.

این مسئول عنوان کرد: از شرکت‌های خارجی که به تعهداتشان عمل کرده‌اند و در این شرایط ملت ایران را در پروژه‌های نفتی تنها نگذاشته‌اند تقدیر می‌کنیم.

وزیر نفت با بیان اینکه نیروی انسانی موتور محرکه همه پیشرفت‌هاست گفت: در کنار تاکید بر لزوم پیشرفت پروژه‌ها باید به مسایل آموزشی، فرهنگی، رفاهی، تفریحی و ورزشی کارکنان و خانواده‌های آنها در منطقه نیز توجه شود و برای این مهم بزودی مجموعه تفریحی پرک ساخته و راه‌اندازی می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی نامگذاری شده همه مسئولان بویژه در صنعت نفت باید از ظرفیت موجود به نحو مطلوب استفاده کنند و در مسیر تحقق منویات معظم‌له استفاده کنند.