- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث هتل بزرگ با هزینه ۴ میلیارد تومان

به گزارش سرویس اجتماعی “عسلویه نیوز” مهندس رحیم جمالی افزود: بر اساس پیش بینی ها احداث این هتل بیش از دو سال به طول خواهد انجامی
وی توسعه بلوار ورودی شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان را از مهم ترین طرح های انجام شده توسط شهرداری جم در سال ۹۰ عنوان و ابراز داشت: انجام این پروژه سیمای ورودی شهر را به طور کلی تغییر داده است.
 
شهردار جم در پاسخ به سئوال خبرنگار “بوشهرنیوز” درخصوص مشکلات این شهر افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در شهر جم وجود ندارد و تمامی کارها با همکاری و تعامل شهروندان در حال انجام است.
 
وی با اشاره به وجود پالایشگاه های گازی در اطراف این شهر ابراز داشت: امیدواریم مسئولین استان در تخصیص اعتبارات استانی نگاهی ویژه به شهر جم و به طور کلی به شهرهای جنوبی استان بوشهر داشته باشند.
 
جم یکی از بزرگترین شهرهای جنوبی کشور می شود
 
جمالی با اشاره به افزایش همه ساله مسافرین و بازدیدکنندگان از این شهر به “بوشهرنیوز” گفت: اطمینان دارم در آینده ای بسیار نزدیک شهر جم به یکی از بزرگترین شهرهای جنوبی کشور تبدیل شده و لذا از هم اکنون باید برای فراهم ساختن زیرساخت های آن اقدام کرد.
 
وی برخورداری شهر جم از هوای بسیار مطبوع را یکی از پتانسیل های خوب این شهر جهت جذب توریست و مهاجر عنوان و اظهار داشت: با توجه به وجود پالایشگاه های عظیم در کنگان و عسلویه، شهر جم با امنیت و ایمنی بالا می تواند مکان بسیار خوبی جهت زندگی خانواده ها و به طور کلی شهرک های نفتی باشد.
 
 
شهردار جم در بخش دیگری از گفتگوی خود با “بوشهرنیوز” این شهر را دارای ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بسیار بالایی دانست.
 
جمالی در پاسخ به سئوالی درخصوص درآمد حاصل از دریافت عوارض به “بوشهرنیوز” گفت: به طور کلی در سال های اخیر درآمد ناشی از عوارض در شهرداری جم نیز مانند سایر شهرداری های کشور کاهش داشته است.
 
شهروندان جم شهروندان قانونمندی هستند
 
وی شهروندان جمی را شهروندانی بسیار قانونمند عنوان و ابراز داشت: بسیاری از قوانینی که در شهرهای دیگر کشور به سختی نهادینه می شود در این شهر به راحتی توسط مردم مورد پذیرش قرار می گیرد.
 
جمالی در پاسخ به سئوالی درخصوص وضعیت جمع آوری پسماند نیز گفت: هم اکنون ۵۶ هکتار زمین برای کارهای مربوط به پسماند تملک شده و جمع آوری و دفن زباله در این شهر به صورت کاملاً بهداشتی و توسط یک شرکت خصوصی صورت می گیرد.
 
وی وضعیت درآمدی شهر جم را نسبتاً خوب ارزیابی کرد و عمده ترین درآمد شهرداری این شهر را حاصل از عوارض مربوط به ساخت و ساز دانست.
 
قدردانی از شورای اسلامی شهر 
 
جمالی در پایان با قدردانی از شورای اسلامی شهر جم تصریح کرد: در حال حاضر شورای اسلامی و شهرداری این شهر تعامل بسیار خوبی با هم داشته و بنده از حمایت های شورای سوم بسیار سپاسگزارم.