بی عدالتی در روز روشن / دیدار داماش و پرسپولیس با تماشاگر برگزار می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 25 مارس 2014 | ساعت 14:27 | کد خبر: 30903 | sv89 | چاپ این مطلب

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پرونده داماش هنوز در کمیته استیناف بررسی نشده است، گفت: دیدار داماش و پرسپولیس با تماشاگر برگزار می‌شود.حسن زاده

اسماعیل حسن‌زاده با اشاره به دیدار  داماش گیلان و پرسپولیس تهران، اظهار کرد:  از نظر ما این پرونده هنوز در مرحله استیناف قرار دارد و فکر می‌کنم با توجه به ایام تعطیلات که احتمال تشکیل کمیته استیناف برای بررسی این پرونده وجود نخواهد داشت، این بازی از نظر ما با تماشاگر  است.

وی افزود: روند قانونی هر پرونده وقتی کامل می‌شود که کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی را تایید کند و تا زمانی که کمیته محترم استیناف این حکم را تایید نکرده باشد، از نظر ما حکم اجرا نمی‌شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به  مصاحبه دبیر کمیته استیناف در خصوص بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی در آخرین روز سال گذشته، گفت: من هم وقتی این مصاحبه را دیدم تعجب کردم و البته فکر می کنم ایشان هم مصاحبه خود را تکذیب کردند.

حسن‌زاده در مورد صحبت هایش پیش از بازی تراکتورسازی و ملوان که گفته بود، اخلاق خوب تماشاگران در شکسته شدن حکم تاثیر دارد و صدق کردن این موضوع برای تماشاگران داماش، تصریح کرد: من در آن زمان هم این مصاحبه را تکذیب کرده بودم و چنین صحبتی را تایید نمی‌کنم و از نظر ما هر کار خوب تماشاگران تشویق می‌شود و هر کار بدشان برسی می‌شود.

 

این در حالی است که این حکم قبل از مسابقه پرسپولیس صادر شده و در شرایطی که مسابقات لیگ نزدیک به ۲ ماه تعطیل بوده به اعتراض آن رسیدگی نشده است./پرسپولیس نیوز


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ