- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

وعده دستمز‌د‌ها و پاداش‌های یک میلیونی قطر به خرابکاران در سوریه

به گزارش فارس، پایگاه خبری “جهینه” روز گذشته اعلام کرد که شیخ “حمد بن جاسم آل ثانی”، نخست‌وزیر قطر اخیرا در دیدار با فرماندهان گروه‌های مسلح فعال در سوریه برای تشویق بیش از پیش آنها به فعالیت خرابکارانه علیه نظام دمشق به آنها وعده دستمزد و پاداش داد.

پایگاه خبری جهینه در ادامه نوشت: حمد در این دیدار که علاوه بر فرماندهان گروه‌های مسلح، سمیر جعجع و مسئولان اطلاعاتی و امنیتی رژیم سعودی و ترک و نمایندگانی از آمریکا و فرانسه نیز حضور داشتند، تاکید کرد، قطر در مقابل هرعملیات خرابکارانه در سوریه یک میلیون دلار برای هر گروه ۷ نفره دستمزد می‌دهد.

نخست‌وزیر قطر همچنین برای هرکدام از عناصر مسلح جوایزی نقدی در نظر گرفت که به صورت ماهیانه به حساب‌های آنها در بانک‌های عربستان، قطر، و ترکیه ریخته خواهد شد، البته مشروط به آنکه عملیات مسلحانه این گروه‌ها با موفقیت همراه بوده و کشته شدن افراد بیشتری را به دنبال داشته باشد.

جهینه نیوز  تاکید کرد: این دیدار قبل از انفجارهای اخیر سوریه و پس از سفر محرمانه حمد بن جاسم به ترکیه صورت گرفت و یکی از مسئولان آمریکایی حاضر در نشست از حمد بن جاسم خواست حمایت مالی از عناصر مسلح را باز هم افزایش دهد.

این پایگاه خبری افزود: عناصر مسلح در سوریه با سه اتاق عملیات در مرزهای ترکیه، سمیر جعجع و دوحه در ارتباطند و در این میان اتاق عملیات دوحه از تجهیزات ارتباطی گسترده و پیشرفته‌تری برخوردار بوده و افسران اطلاعاتی آمریکایی، فرانسوی و صهیونیستی با مشارکت رئیس ستاد ارتش قطر و مسئول دستگاه اطلاعاتی این کشور کنترل آن را برعهده دارند.