- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاشت ۱۰ هزار اصله درخت در بندر عسلویه

شهردار عسلویه از کاشت ۱۰ هزار اصله درخت در بندر عسلویه خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز؛ هوشنگ صمصامی در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال بی‌نظیر مسافران نوروزی از عسلویه اظهار داشت: پارک‌ها و فضاهای سبز و سایر اماکن شهر را برای مهمانان مهیا کردیم و کمپینگ‌ها را با بهترین کیفیت ساماندهی کردیم و مسافران نیز رضایت کاملی از این وضعیت دارند.
وی افزود: در هفته دوم تعطیلات نیز شاهد حضور خوب مردم در اماکن دیدنی منطقه هستیم و انتظار داریم به رقم بسیار خوبی در پایان تعطیلات برسیم.
شهردار عسلویه از کاشت ۱۰ هزار اصله درخت در بندر عسلویه خبر داد و بیان داشت: این امر به منظور جلوگیری از آلاینده‌های زیست‌محیطی انجام شده و تاثیر بسیار مناسبی بر تلطیف هوای منطقه داشته و مهمانان نوروزی نیز از این وضعیت رضایت کامل دارند.
صمصامی با اشاره به عملکرد سال گذشته این شهرداری خاطرنشان کرد: در سال ۸۹ شاهد تلاش بسیار خوبی بودیم و با تمام انرژی برای زیباتر کردن ساحل عسلویه و تنظیم مبلمان شهری تلاش کردیم و به نتایج نسبتا خوبی نیز رسیدیم.
وی افزود: چند پروژه مهم و ارزشمند را در عسلویه به اتمام رساندیم و چند طرح عمده و مهم را نیز در دست احداث داریم که در سال جاری باید به اتمام برسانیم.
شهردار عسلویه از احداث بلوار ۱۰۰۰ متری در ساحل خلیج‌فارس در بندر عسلویه خبر داد و یادآور شد: احداث بلوار ساحلی خلیج‌فارس به طول یک کیلومتر، آسفالت کوچه‌ها و معابر، احداث فاز یک بلوار شهدا و همچنین احداث خیابان شهید بامری از طرح‌هایی هستند که سال گذشته اجرایی شدند.
صمصامی تصریح کرد: احداث میدان امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع)، احداث فضای سبز پارک ساحلی مروارید خلیج‌فارس، خرید و نصب تعداد ۱۲ نماد زیبا در پارک خلیج‌فارس و احداث بازارچه میوه و تره‌بار و مواد پروتینی و احداث فضای سبز جلوی بازارچه نیز از دیگر اقدامات مهم در شهرداری عسلویه در سال ۸۹ است.
وی از تکمیل ساختمان آتش‌نشانی در عسلویه خبر داد و افزود: احداث ساختمان مهمان‌سرای هشت واحدی پرسنل، احداث ساختمان اداری شهرداری با ۸۰ پیشرفت فیزیکی و احداث چهار واحد سرویس بهداشتی در طول مسیر ساحل نیز از طرح‌هایی است که انتظار داریم امسال مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.
شهردار بندر عسلویه در ادامه از خرید و نصب تلویزیون ۲۰۰ اینچ شهری در پارک ساحلی مروارید خلیج‌فارس خبر داد و ابراز داشت: این تلویزیون با درخواست مردمی خریداری و نصب شده و امیدوار هستیم بتوانیم جوابگوی خیل علاقمندان باشیم.
صمصامی تصریح کرد: خرید و نصب وسایل اسباب‌بازی کودکان در پارک مروارید، احداث فاز دوم پارک تفریحی و ورزشی روبروی میدان امام علی (ع) با ۴۰ پیشرفت فیزیکی، بازگشایی و تعریض معابر و کوچه‌های سطح شهر و آسفالت و روشنایی اسکله صیادی و تجاری عسلویه نیز از دیگر طرح‌های مهم شهرداری بندر عسلویه است.
وی ادامه داد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اتمام پروژه‌های در دست اجرا و پروژه‌های جدید سال جاری حدود ۴۲ میلیارد ریال است.
شهردار عسلویه خواستار توجه بیشتر مسئولان به وضعیت بندر عسلویه شد و گفت: با توجه به حضور شرکت‌های عظیم نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در منطقه انتظارات مردم بالا رفته و انتظار مردم این است که حداقل امکانات در این شهر مستقر شود.
صمصامی با انتقاد از نبود مراکز فرهنگی و هنری در عسلویه اظهار داشت: در حال حاضر متاسفانه سینما، تئاتر و مراکز فرهنگی و هنری، زمین ورزشی مطلوب و سالن مناسب برای برگزاری مسابقات ورزشی و مراسم فرهنگی در عسلویه که پایتخت اقتصادی کشور است وجود ندارد و این امر به هیچ وجه زیبنده نیست.
وی عنوان داشت: انتظار داریم که همکاران ما در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی نسبت به کمک به ساختن و آبادانی عسلویه اهتمام بیشتری ورزند تا زمینه اعتماد بیشتر مردم منطقه به مسئولان زحمتکش نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شود.
صمصامی بیان داشت: همه باید تلاش کنیم و دست به دست هم دهیم و هیچ فرصتی را برای خدمتگزاری به مردم نباید از دست بدهیم.