- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئولین بوشهر یا افسرده هستند یا اهل ذوق هنری نیستند

ه گزارش سرویس فرهنگ و هنر “بوشهرنیوز [1]” سیده شهربانو موسوی، بازیگر نقش بی بی در سریال “متهم گریخت” با اشاره به حضور حدود ۱۰ ماهه خود در شهر بوشهر اظهار داشت: متأسفانه در طول این مدت هیچ کدام از مسئولین بوشهری سراغی از ما نگرفته و حتی حالمان را نپرسیدند.

 
وی که با احمد پورمخبر، یکی دیگر از هنرمندان مطرح کشورمان جهت بازی در فیلم “تلنگر” از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون در بوشهر حضور دارند، ابراز داشت: بنده عاشق رییسعلی دلواری هستم اما علی رغم علاقه ای که به دلوار و رییسعلی دلواری داشتم هنوز موفق به دیدار منزل وی نشدم.
 
 
موسوی با بیان این که برادرش در گذشته کارمند گمرک بوشهر و در منازل سازمانی گمرک واقع در بهمنی ساکن بوده است به “بوشهرنیوز” گفت: متأسفانه برادرم در سال ۸۳ به دلیل تصادف دار فانی را وداع گفت و بنده خوشحالم در شهری حضور دارم که برادرم در آن زندگی کرده و بسیار بدان عشق می ورزید.
 
این بازیگر مطرح تلویزیون با قدردانی از محبت مردم بوشهر نسبت به خود افزود: وقتی در فرودگاه بوشهر شهروندان این شهر به استقبالم آمدند بسیار گریه کرده و به برادرم گفتم در همان شهری حضور دارم که آن را خیلی دوست داشت.
 
موسوی در بخش دیگری از گفتگوی خود با “بوشهرنیوز” بازی در بوشهر را افتخاری برای خود دانست.
 
وی با اشاره به قدمت فرهنگی بوشهر افزود: علی رغم این قدمت فرهنگی هنوز هیچ یک از مسئولین بوشهری حتی یک خسته نباشید هم به ما نگفتند.
 
این بازیگر مطرح تلویزیون خطاب به خبرنگار “بوشهرنیوز” گفت: آقای خبرنگار! به میراث فرهنگی بگویید بیاید و ما را با خود به دلوار ببرد.
 
 
موسوی درخصوص سوابق هنری خود به “بوشهرنیوز” گفت: بنده از سال ۷۶ در رادیو شیراز مشغول به فعالیت بودم تا سال ۸۰ که به تهران رفتم.
 
وی با اشاره به نقش آفرینی خود در فیلم هایی از جمله جایزه بزرگ و خوابگاه دختران افزود: پس از بازی در این فیلم ها بود که در سریال “متهم گریخت” با پورمخبر آشنا شدم اما بی وفایی گریبان “بی بی” را گرفت و سرانجام با شازده ازدواج کرد.
 
موسوی با بیان این که “کوه به کوه نمی رسه اما آدم به آدم می رسه” ابراز داشت: در این فیلم “بی بی” “متهم گریخت” با “مش قربون” در آب های خلیج فارس و بر روی یک لنج ازدواج کرده و در همان محل مراسم خود را برگزار می کنند.
 
احمد پورمخبر نیز در این گفتگو درخصوص فیلم “تلنگر” به “بوشهرنیوز” گفت: تلنگر فیلمی طنزگونه بوده که به زودی میهمان منازل مردم خواهد بود.
 
 
وی با اشاره به حضور چندین ماهه خود در بوشهر از میهمان نوازی شهروندان این شهر ابراز رضایت کرد.
 
پورمخبر به داستان طنزگونه فیلم “تلنگر” اشاره کرد و ابراز داشت: در این فیلم، “حمید” فرزند “همدم” به دلیل نیاز شدید مالی، اموال غیر را به “قربون” فروخته و همین موضوع موجب اختلاف می شود.
 
وی با اشاره به بیماری کلیوی “همدم” افزود: “قربون” تحت تأثیر این موضوع، سرانجام یکی از کلیه هایش را به “همدم” اهداء کرده و در نهایت بر روی یکی از لنج های بوشهری در آب های خلیج فارس ازدواج می کنند.
 
کارگردان “تلنگر” نیز درخصوص شایعاتی مبنی بر اختلاف با پورمخبر و رفتن به کلانتری اظهار داشت: حضور ما در کلانتری به جهت تصویربرداری از یک سکانس این فیلم بوده که در کلانتری ۱۲ بوشهر صورت گرفت.
 
 
حجت اله رییسی هر گونه شایعه درخصوص اختلاف با بازیگران این فیم را به شدت تکذیب کرد.
 
گفتنی است در این فیلم چندین هنرمند سینما و تلویزیون از جمله احمد پورمخبر، سیده شهربانو موسوی، لاله صبوری، سام اسدی، محمد امیری و چند تن از هنرمنددن بوشهری به ایفای نقش می پردازند.