- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۵ میلیارد تومان به حساب ورزش بوشهر واریز شد

“عسلویه نیوز” مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: مطالعات آمایشی در تمام پروژه‌های پارس جنوبی در منطقه عسلویه در حال انجام است.

به گزارش“عسلویه نیوز” به نقل ازفارس  مسعود نصوری در دیدار با استاندار بوشهر اظهار کرد: اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه در سال گذشته از اولویت‌های کاری ما است.

وی افزود: در همین ارتباط به دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم آمادگی داریم با ارائه صورت وضعیت پروژه‌ها و متناسب با پیشرفت فیزیکی اعتبارات لازم در این زمینه را پرداخت کنیم.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌های مهم ما انجام مطالعات آمایشی در تمام پروژه‌های پارس جنوبی است که هم اکنون در حال انجام است.
نصوری اضافه کرد: مطالعه بندر جامع پارس شمالی نیز در حال انجام است و این بندر در زمان بهره‌برداری قابلیت پاسخگویی به نیازهای استان و بنادر را دارد.
وی گفت: تامین منابع مالی این پروژه با ماست و فرایند تامین مالی این پروژه در حال نهایی شدن است.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با بیان اینکه اولویت بندی پروژه‌های عمرانی در شهرستان و بخش عسلویه در دستور کار است خاطر نشان کرد: کمربندی کنگان به دوراهک، بیمارستان دیر، آبرسانی به شهرستان جم از جمله پروژه‌های مهمی است که منطقه ویژه وظیفه تامین اعتبار  تسریع در اجرای آن را بر عهده دارد.
نصوری بیان کرد: استقرار استودیوی صدا و سیما در سازمان منطقه ویژه برای پخش زنده برنامه‌های خبری در شبکه‌های سراسری صدا و سیما در حال نهایی شدن است.
وی اضافه کرد: اعتبار ۵ میلیارد تومانی وزارت نفت برای کمک به ورزش استان بوشهر نیز به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شده است.