- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بودجه شبکه بهداشت شهرستان جم ۲ برابر می‌شود

فرماندار جم گفت: بودجه شبکه بهداشت شهرستان جم ۲ برابر می‌شود.

خبرگزاری فارس: بودجه شبکه بهداشت شهرستان جم 2 برابر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی در بازدید از مرکز بهداشتی امیرالمومنین(ع) و تجلیل از پرستاران این شهرستان گفت: پرستاران با جان و دل تلاش می‌کنند و باید همواره از حضرت زینب (س) الگوبرداری کنند.

وی افزود: قدردانی از پرستاران امر مهمی است که باید مورد توجه مسئولان بهداشت و درمان قرار گیرد و در این راستا نباید کوتاهی شود.

فرماندار جم با اشاره به خدمات مطلوب شبکه بهداشت جم خاطر نشان کرد: ‌طی مدت شش ماهی که در شهرستان جم حضور دارم ‌تاکنون هیچگونه اعتراضی از مراکز درمانی از سوی شهروندان مطرح نشده و این نشانه تعهد کاری پرسنل زحمت‌کش این شبکه است.

عبداللهی از ۲ برابر شدن بودجه شبکه بهداشت شهرستان جم خبر داد و گفت: با رایزنی و تلاش انجام شده امسال بودجه شبکه بهداشت را دو برابر می‌کنیم و امیدواریم مسئولان این شبکه در راستای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی به اهمیت شغل پرستاری اشاره کرد و افزود: ‌کار پرستار در لحظه ورود بیمار باید شکل بگیرد اما شغل‌های دیگر چنین نیست و همین تفاوت باعث ارزش و قرب پرستار در پیشگاه خداوند است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم نیز اظهار کرد: پرستاران شهرستان جم دارای وجدان کاری بالایی هستند و با تمام وجود خدمت می‌کنند.

احمد قاسمی یادآور شد: رسیدگی به پرستاران در دستور کار این شبکه قرار دارد و از همه ظرفیت موجود برای رضایت خاطر پرستاران بهره می‌بریم.