احمدپور جای خود را به محمد علی جمالی داد
تاريخ ارسال خبر : 30 مارس 2015 | ساعت 16:29 | کد خبر: 33126 | sv338 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و چاه مبارک برگزار شد.بخشدار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” روز گذشته و در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۴ ، بخشداران جدید مرکزی و چاه مبارک معرفی شدند در این جلسه که حجت السلام و المسلمین رزمجو مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، بخشداران و جمعی از مسئولان این شهرستان حضور داشتند حسن اسماعیلی فرماندار عسلویه با تبریک سال جدید به عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های دولت تدبیر و امید در شهرستان در سال ۹۳ اشاره کرد.

حسن اسماعیلی در ادامه سخنانش با تشکر از زحمات و خدمات آقایان احمدپور بخشدار مرکزی و جبری بخشدار چاه مبارک به ذکر برخی از ویژگی ها و خصوصیات رفتاری و عملکرد بخشداران جدید اشاره  و از  آنها خواست در کنار تلاش مستمر در حوزه عمرانی و اجتماعی همواره مردم داری را در راس برنامه های کاری خود قرار داده و با مردم ارتباط صمیمانه ای برقرار نمایید .

در پایان آقایان محمد علی جمالی به عنوان بخشدار مرکزی و حسین رضوی به سمت بخشدار چاه مبارک معرفی و از خدمات آقایان سید محمد احمدپور و اسماعیل جبری تشکر و قدردانی بعمل آمد .

سید محمد احمد پور  یکی از سرمایه های ارزشمند انسانی شهرستان جم و دارای مدرک کارشناس ارشد علوم سیاسی  است که پیش از این سمت هایی از جمله، سرپرستی بخشداری ریز ،بخشدار مرکزی جم و بخشدار کاکی را برعهده داشته است.

ایشان در  پیامی از مردم شهرستان عسلویه تشکر و طلب حلایت کرد، در متن این پیام آمده است:

اهالی محترم دشهرستان عسلویه

با سلام و احترام

اینجانب فرا رسیدن سال ۱۳۹۴ ” سال دولت و ملت،همدلی و همزبانی ” را محضر همه مردم شریف شهرستان عسلویه تبریک عرض می نمایم.

خداوند منان را شاکرم که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بنده عطا  فرمود و این افتخار نصیبم شد که حدود ۲۵ ماه از عمر خویش را در جمع با صفا و صمیمی دوستان و مردم با فرهنگ و متدین شهرستان عسلویه سپری نمایم و با استمداد طلبیدن از یگانه وجود عالم هستیو با کمک همه مسئولین و پشتیبانی مردم تمام سعی و تلاشم بر این امر بود که همواره در پیشبرد اهداف عالیه نظام و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و اجرای برنامه های دولت اعم از سیاسی،افتصادی،عمرانی،اجتماعی و فرهنگی و زدودن غبار دوران محرومیت از چهره منطقه گام بردارم.

دوران خدمت دوران و مسئولیت انسان، دوره آزمون الهی است و اگر توفیقی رفیق ره گشت،بواسطه همراهی و همکاری تک تک مردم عزیز و گرانقدر شهرستان بوده و از همه شما بزرگواران بواسطه کمی ها و کاستی ها طلب حلالیت می نمایم.

از خداوند سبحان که بواسطه تفضلاتش در تمام  دوران خدمت نسبت به این بنده حقیر داشته، سپاس گفته و سر به آستان کبریایش ساییده و ابراز ارادت و اخلاص نموده و از شما خوبان از لطف هایی که نسبت به اینجانب داشته اید، خاضعانه و صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم .

سید محمد احمد پور
خادم مردم شریف عسلویه


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ