- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

زنگ خطر برای مسئولان بوشهر به صدا در آمد

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر مدیریت باشگاه را مقصر اصلی کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران دانست.


    به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین بوشهر در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص وضعیت این باشگاه، گفت: تمامی انتقاد من به مدیریت این باشگاه است زیرا اگر مسئولان این تیم به درستی تصمیم گیری کرده بودند وضعیت این تیم در حال حاضر چنین نبود.

وی تاکید کرد: عدم مدیریت صحیح و جابه جایی های نادرست باعث شده که تیم پر مهره شاهین که در ابتدای فصل بسیار با نشاط بود به چنین حالی گرفتار شود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با اشاره به اینکه مشکل مالی مهمترین چالش شاهین بوشهر است، گفت: زمانیکه بازیکنان پول خود را دریافت نکنند نمی توان از آنها توقع بازی مناسب و حتی حضور به موقع در تمرینات را داشت.

درخشان ادامه داد: پس از بازی مقابل استقلال تهران به مدت ۱۳ روز تمرین منظمی نداشتیم و نتیجه این وضعیت باخت مقابل حریفان می شود.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم نمی تواند معجزه گر هم باشد، تاکید کرد: زمانیکه مسئولان باشگاه کوتاهی می کنند باید انتظار چنین وضعیتی را داشت.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر تصریح کرد: تا زمانیکه مشکلات و به خصوص مشکلات مالی بازیکنان برطرف نشود نباید توقع بازی مناسب از آنان را داشت هرچند که تا همین لحظه نیز باید از این بازیکنان تشکر کرد که با چنین وضعیتی در مسابقات حاضر می شوند.

درخشان در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص رسیدگی به وضعیت مالی این تیم یادآور شد: اگر مشکلات را حل نکنیم بارسلونا هم که باشیم توان رقابت نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هیچگونه تعهد مالی به این باشگاه ندارم بلکه وظیفه من رسیدگی به مباحث فنی است هرچند که مشکلات مالی باعث شده مباحث فنی را نیز فراموش کنیم.

*زنگ خطر برای مسئولان بوشهر به صدا در آمده است

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اسم در زمین بازی نمی کند بلکه کیفیت مطلوب است که باعث کسب نتیجه می شود.

درخشان تصریح کرد: اگر قرار بود اسمها فوتبال بازی کنند من نیز همچنان در زمین چمن حضور داشتم نه اینکه امروز به عنوان سرمربی فعالیت خود را ادامه دهم.

وی ادامه داد: باخت مقابل فجر شهید سپاسی زنگ خطر بزرگی برای مسئولان بوشهر است که باید هر چه سریع تر به فکر وضعیت این تیم باشند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر یادآور شد: تنها به عشق مردم بوشهر و بازیکنان این تیم فعالیت خود را ادامه می دهم در حالیکه از تیم های دیگر نیز دعوت نامه های متعدد داشتم.

  گفتنی است، از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران عصر پنج شنبه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با یک گل شاهین بوشهر را شکست داد.