- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ماندگاری مسافران نوروزی استان بوشهر ۵۷ درصد رشد داشته است

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: ماندگاری مسافران نوروزی استان بوشهر ۵۷ درصد رشد داشته است.

خبرگزاری فارس: ماندگاری مسافران نوروزی استان بوشهر 57 درصد رشد داشته است

احمد دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار کرد: تعداد مهمانان نوروزی استان بوشهر تا دهم فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان ماندگاری و اقامت مهمانان نوروزی استان بوشهر نیز نسبت به سال گذشته بیش از ۵۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر خاطرنشان کرد: در تمام شهرها و بخش‌های استان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تشکیل شده و از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیشترین خدمات را به مسافران ارائه داده‌ایم.

دشتی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سواحل و پارک‌های بین‌راهی و اجرای برنامه‌های مختلف هنری از جمله برنامه‌هایی است که برای مهمانان نوروزی تدارک دیده‌ایم و این امر در ماندگاری و استقبال مهمانان تاثیرگذار بوده است.

وی یادآور شد: آبپخش و نخلستان‌های انبوه و سربه فلک کشیده این دیار نیز میزبان جمع زیادی از مهمانان نوروزی بوده و امیدوار هستیم این روند تا پایان تعطیلات تداوم داشته باشد.

دشتی گفت: تمام مسئولان و مدیران همکاری مطلوبی با ستاد تسهیلات سفر داشته‌اند و در آبپخش نیز با همکاری شورای اسلامی و شهرداری شاهد خدمات‌رسانی مطلوبی به مهمانان هستیم.

وی افزود: بارندگی‌های چند روز گذشته هوای استان بوشهر را مطلوب کرده و مسافران در هوایی پاکیزه از جاذبه‌های استان استفاده می‌کنند.