برگزاری نمایشگاه بهار سلامت در ۸ غرفه در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 31 مارس 2015 | ساعت 22:51 | کد خبر: 33132 | sv153 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های منطقه پارس عسلویه از برگزاری نمایشگاه بهار سلامت در هشت غرفه در پارس جنوبی خبر داد.نمایشکاه سلامت

به گزارش “عسلویه نیوز” سید امیرمحسن مرتضوی شامگاه یکشنبه در بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه بهار سلامت به مناسبت نوروز امسال در محل هتل شیرینو عسلویه توسط پتروشیمی‌های منطقه پارس عسلویه برپا است.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس عسلویه و بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر برپا شده و تا ۱۴ فروردین امسال دایر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های سلامت و پیشگیری متنوعی به مناسبت نوروز امسال درحال انجام است که پرسنل و خانواده‌های پتروشیمی‌ها از خدمات سلامتی در این ایام برخوردار هستند.

مرتضوی با اشاره به تنوع غرفه‌های ارائه خدمات سلامت تصریح کرد: این نمایشگاه هشت غرفه سلامت شامل، آموزش سلامت، مشاوره سلامت، سلامت روان، تغذیه سالم و کلینیک پای سالم برپاست که غربالگری بیماری‌های پا و اسکن پا با دستگاه دو بعدی و ارائه آموزش‌ها و حرکات اصلاحی به مراجعین در این غرفه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در غرفه سلامت دهان و دندان نیز معاینه دندان و ارائه آموزش‌های لازم توسط دندانپزشکان انجام می‌شود.

رئیس مرکز سلامت کار پتروشیمی‌های منطقه پارس عسلویه افزود: غرفه سلامت در منزل و غرفه نقاشی با موضوعات مرتبط با سلامت کودکان نیز در این نمایشگاه برپا شده است.

این مسئول از برگزاری کارگاه‌های آموزش سلامت خبر داد و گفت: مراجعه کنندگان در این کارگاه‌های آموزشی با مباحثی چون تغذیه سالم، آموزش کمک‌های اولیه، احیاء قلبی ریوی، آشنایی با آمبولانس و تجهیزات آن برای از بین بردن ترس در کودکان، کارگاه پانسمان و آتل بندی در منزل، آشنایی با دستگاه گلوکومترو فشارسنج دیجیتالی، بهداشت دهان و دندان و…. آشنا می‌شوند.

مرتضوی یادآور شد: در این نمایشگاه مسابقات دوره‌ای با موضوع سلامتی نیز هر شب از ۲۰ کتابچه آموزشی توزیعی انجام می‌شود و به برندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ