- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

با تفکر جهاد اقتصادی موازنه را در تحریم‌ها به نفع خود عملی کردیم

“عسلویه نیوز” مدیرعامل پارس جنوبی گفت: با تفکر جهاد اقتصادی، موازنه را در تحریم‌ها به نفع خود عملی کردیم.

خبرگزاری فارس: با تفکر جهاد اقتصادی موازنه را در تحریم‌ها به نفع خود عملی کردیم

مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین مناطق در صنعت نفت کشور است و باید با همت و تلاش بیشتر و با مجاهده اقتصادی برای توسعه این منطقه اهتمام ورزیم.

وی افزود: جایگاه اساسی تولید ملی در منطقه ویژه پارس است و امسال در بحث تولید ملی تمام همت و تلاش خود را به کار می‌گیریم که یک پشتیبانی خوبی ایجاد کنیم تا افزایش بهره‌وری داشته باشیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: سند راهبردی منطقه ویژه به زودی تدوین می‌شود و تلاش می‌کنیم در تقویت کار و سرمایه ایرانی نهایت تلاش و فعالیت خود را به کار ببندیم.

نصوری تصریح کرد: صنعت نفت با تکیه بر دانش و خودباوری نخبگان و تلاشگران و توانمندان داخلی، جایگاه منحصر به فردی در جهان یافته و روز به روز این موفقیت‌ها بیشتر و بهتر شده است.

وی اضافه کرد: تفکر جهاد اقتصادی به عنوان یک الگو، سرلوحه و اصل اساسی در توسعه پارس جنوبی است و با بهره‌گیری از این الگو، موازنه را در تحریم‌ها به نفع خود عملی کردیم.

مدیرعامل پارس جنوبی در ادامه با اشاره به بهبود وضعیت اشتغال‌زایی در عسلویه گفت: با تدابیری که دنبال می‌کنیم برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش داریم و به فضل خدا این امر با موفقیت عملیاتی می‌شود.

نصوری یادآور شد: برای اشتغال نیروهای بومی، کارگروه مشترک منطقه ویژه و استان را ساماندهی می‌کنیم و نیاز دانشگاه با صنعت را نیز هماهنگ خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: در سال تولید ملی با تلاش متخصصان داخلی برای رشد و جهش اقتصادی در منطقه اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.