- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حادثه مرگبار در محور بوشهر به دیر

عسلویه نیوز: محور بوشهر به دیّر در تقاطع هم سطح کردوان ـ زیارت ساحلی باز هم حادثه ای تلخ و مرگبار آفرید. به گزارش سرویس حوادث “عسلویه نیوز [1]” صبح روز دهم فروردین ماه سال ۹۱، برخورد یکدستگاه وانت پیکان و خودرو سواری پژو پارس در تقاطعکردوان ـ زیارت در محور اصلی جاده ساحلی بوشهر ّـ دیّر موجب کشته شدن یکنفر و مجروحیت ۴ نفر دیگر شد.

در این حادثه که بعلّت عدم رعایت حق تقدم و ایست کامل از طرف راننده وانت پیکان و ورود به جاده اصلی اتّفاق افتاد، خودرو پژو که از سمت بوشهر به دیّر در حال حرکت بود به وانت برخورد و به پائین جادّه منحرف گردید.

از سرنشینان خودرو سواری که ۴نفر از اعضای یک خانواده بودند، فقط راننده دچار مصدومیت از ناحیه دست و قفسه سینه شده بود که بوسیله خودروهای شخصی به بیمارستان انتقال داده شد وحال بقیه سرنشینان خوب بود.

امّا هر ۴ سرنشین خودرو وانت دچار مصدومیت شدندکه یک زن ۶۲ ساله بوسیله اورژانس جادّه ای گلستان به بیمارستان زینبیه خورموج انتقال داده شد و بدلیل شدت جراحات وارده به ناحیه سر فوت گردید و سه نفر دیگر که بوسیله اورژانس بردخون به بیمارستان زینبیه خورموج انتقال داده شده بودند دچار مصدومیت از ناحیه سینه، کمر و سر شدند.