- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه:در راه توسعه عسلویه باید بیش از پیش فعالیت کنیم

به گزارش عسلویه نیوز ،عبدالله نادری بخشدار عسلویه صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگارن با اشاره به سفر رهبر فرزانه انقلاب به شهر عسلویه و بازدید ایشان از تاسیسات پارس جنوبی گفت:عسلویه خط مقدم جهاد اقتصادی در سال جاری است و سفر مقام معظم رهبری در نخستین روزهای امسال به این منطقه در واقع نشان دهنده اهمیت اقتصادی عسلویه و پارس جنوبی بوده و این امر نشان دهنده تیزبینی و درایت مقام عظمای ولایت است.
وی اضافه کرد: تلاش برای برطرف کردن معضل اشتغال جوانان، ارتقای ساختارهای اداری و رفع آلاینده‌های زیست‌ محیطی باید در دستور کار قرار گیرد.
بخشدار عسلویه اظهار داشت: منطقه عسلویه دارای جایگاه خاصی در اقتصاد کشور است و وضعیت امکانات رفاهی این بخش زیبنده قطب اقتصادی کشور نیست.
عبدالله نادری افزود: دولت در این چند سال تلاش زیادی برای محرومیت‌زدایی در این بخش انجام داده است و تا حدودی شاهد بهبود وضعیت هستیم که البته باز هم نیاز به کار داریم و باید حداکثر تلاش خود را به کار ببندیم.
وی یادآور شد: وزیر نفت در دو سال اخیر زحمات زیادی متقبل شده و سوری مدیر‌عامل نفت و گاز پارس و موسوی مدیر‌عامل منطقه ویژه نیز در توسعه عسلویه تلاش گسترده‌ای داشته‌اند که باید شتاب بیشتری بگیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در راه توسعه عسلویه باید بیش از پیش فعالیت کنیم.