- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهردار نخل تقی: یک میلیون مسافر از ساحل نخل‌تقی بازدید کردند

شهردار بندر نخل‌تقی از بازدید یک میلیون مسافر از ساحل نخل‌تقی خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز، احمد شیخیانی ‌در نشست خبری ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بندر نخل‌تقی اظهار داشت: ستاد تسهیلات عملکرد بسیار خوب و قابل‌قبولی داشت و رضایت خاطر مهمانان نوروزی مهم‌ترین دلیل این ادعاست.
وی افزود: به دنبال تشکیل ستاد استقبال از مهمانان نوروزی در شهرداری نخل‌تقی، کار گسترده‌ای به منظور مهیا کردن امکانات رفاهی مسافران نوروزی در شهرداری نخل‌تقی انجام گرفت که نتیجه آن پذیرایی عالی و رضایت مسافرین نوروزی در سال ۱۳۹۰ بوده است.
شهردار نخل‌تقی از افزایش ۱۰ برابری تعداد مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: امکانات خوب که در کمپینگ شهرداری در پارک ساحلی تدارک دیده شده بود سبب شد که نوروز امسال تقریباً مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر بیشتر به شهر نخل‌تقی مراجعه کنند که بر اساس آمار موجود در مجموع بیش از یک میلیون مهمان نوروزی داشتیم.
شیخیانی تصریح کرد: کارکنان شهرداری در ایام تعطیلات نوروزی تلاش فراوانی داشتند و همکاری و همراهی شورای شهر و نیروهای محترم انتظامی به ویژه مسئولان کلانتری نخل‌تقی که امنیت کمپینگ مسافران نوروزی را به خوبی تأمین کردند نیز امری مهم است که باید از همه عزیزان تقدیر کنیم.
شهردار نخل‌تقی گفت: شهرداری بندر نخل‌تقی در دو سال گذشته در زمینه توسعه شهر و زیباسازی سواحل اقدامات مناسب و ارزشمندی را انجام داده و چهره شهر با چند سال گذشته قابل مقایسه نیست و البته مسئولان منطقه ویژه پارس و همچنین فرمانداری کنگان و استانداری بوشهر همکاری بسیار نزدیکی با ما داشته‌اند.
وی ابراز داشت: نخل‌تقی با توجه به قرار گرفتن در کنار تاسیسات نفت و گاز پارس جنوبی از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است و البته این شهر در معرض انواع آلاینده‌ها قرار دارد و باید نسبت به رفع آلاینده‌ها تلاش بیشتری از سوی مسئولان انجام شود.
شهردار نخل‌تقی عنوان داشت: سفر معنوی و ارزشمند مقام معظم رهبری به پارس جنوبی برکات زیادی در بر دارد و دستور و تاکید معظم‌له بر توجه بیشتر به عسلویه و نخل‌تقی امری بسیار ارزشمند است و همه باید در این عرصه تلاش کنند.