- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۸۰ درصد تجهیزات کارخانه سیمان دشتستان ساخت داخل است

مدیرعامل شرکت صنایع سیمان دشتستان گفت: ۸۰ درصد تجهیزات کارخانه سیمان دشتستان ساخت داخل است.

خبرگزاری فارس: 80 درصد تجهیزات کارخانه سیمان دشتستان ساخت داخل است

کیومرث موسیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کارخانه سیمان دشتستان از کارخانجات مهم تولید سیمان در کشور است و تلاش کرده‌ایم روز به روز به سمت پیشرفت و توسعه بیشتر حرکت کنیم.

وی افزود: پروژه شرکت صنایع سیمان دشتستان از سال ۷۰ به عنوان پروژه‌ای در منطقه برای اشتغالزایی و تولید سیمان در استان تعیین شد و همواره سیر صعودی داشته است.

موسیوند با تاکید بر آنکه ۸۰ درصد تجهیزات این شرکت ساخت داخل است، خاطرنشان کرد:  این کارخانه نخستین پروژه سیمانی در کشور بوده که طی ۳۰ ماه و با حداقل نیروی خارجی احداث شده و از لحاظ وزنی، ۸۰ درصد تجهیزات خط تولید آن ساخت داخل کشور است که همه آنها از تکنولوژی بالایی برخوردارند.

این مسئول ادامه داد: شرکت صنایع سیمان هم‌اکنون توان تولید دو نوع سیمان تیپ ۲ و تیپ ۱-۴۲۵ را دارد ولی به دلیل نیاز منطقه و بازار مصرف هم‌اکنون سیمان تیپ ۲ تولید می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت صنایع سیمان دشتستان بیان کرد: افزایش راندمان تولید این شرکت از مهم‌ترین امتیازاتی است که در ماه‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم و از دستاوردهای مهم این شرکت محسوب می‌شود.

موسیوند عنوان کرد: در سال ۸۴ راندمان تولید سیمان این شرکت ۹۰ درصد بوده و در سال‌های اخیر با تلاش‌های مضاعف و همت‌های شبانه‌روزی مسئولان این شرکت توانسته‌ایم راندمان تولید شرکت صنایع سیمان شهرستان دشتستان را به ۱۲۵ درصد افزایش دهیم و زمینه رشد و توسعه این صنایع را فراهم آوریم.

وی گفت: شایسته‌سالاری، کار تیمی، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط، صداقت و نوآوری در واقع از ارزش‌های محوری تعریف شده در شرکت صنایع سیمان دشتستان هستند.

موسیوند یادآور شد: هر ماه تمام این فاکتورها توسط تیم‌های متعددی پایش و کنترل می‌شود و در واقع برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات، پروژه تعریف می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنایع سیمان شهرستان دشتستان بیان کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به “‌تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” مزین کرده‌اند تمام تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه صنایع سیمان شهرستان دشتستان و ایجاد فرصت‌های شغلی به کار می‌گیریم.