- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گواردیولا: بارسا مستحق صعود بود

پس از پیروزی برابر میلان

گواردیولا: بارسا مستحق صعود بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پس از اظهار نظر ابراهیموویچ درباره سرمربی رئال مادرید گفت: او حالا دوست مورینیو شده است.


    به نقل از اسپورت کاتالونیا، جوزپه گواردیولا پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل آ.ث میلان ایتالیا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به نیمه نهایی این رقابت بزرگ در واکنش به سخنان زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان گفت: جالب است، او حالا بهانه تازه‌ای پیدا کرده و به نظر می‌رسد که دوست مورینیو شده است.

زلاتان در پایان بازی تیمش مقابل بارسلونا گفته بود: حالا می‌فهمم که “مو” چه می‌گفت، تازه او را درک می‌کنم، به هیچ وجه پنالتی نبود و گویا نیوکمپ جایی است که داوران باید در آن با بارسلونا مهربان باشند.

گواردیولا ادامه داد: در سن سیرو ۲ پنالتی بسیار واضح گرفته نشد و ما هیچ چیزی نگفتیم، نباید این گونه از فضای فوتبال حرفه‌ای خارج شد، اشتباهات داوری همیشه بوده و ما برای شکست دادن میلان نیازی به یک پنالتی نداشتیم.

پپ افزود: همه دنیا این بازی را تماشا کردند، واضح بود که ما خیلی بهتر از میلان بازی کردیم و مستحق صعود بودیم.

گواردیولا درباره مصدومیت بازیکنانش نیز تصریح کرد: آسیب دیدگی همیشه هست، ژاوی بهتر شده و پیکه تنها هفته بعد را از دست داده است، ما یک تیم هستیم و جای خالی بازیکنان من با سایر ستاره‌های جوانم پر می‌شود.