- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آمار خیره‌کننده گلزن سپاهان

برونو سزار با گلزنی در مقابل لخویای قطر تعداد گل‌های خود در ۳ بازی لیگ قهرمانان را به ۳ گل رساند. مهاجم برزیلی سپاهان در هر ۳ بازی این تیم در این رقابت‌ها گلزنی کرده است.


    برونو سزار در تک‌بازی خارج از خانه طلایی‌پوشان مقابل الاهلی در نیمه اول گلزنی کرد که این گل با پنالتی ثانیه‌های پایانی پاسخ داده شد. اما دو گل او در دو بازی خانگی تیمش که در دقایق حیاتی بازی به دست آمده از نظر امتیاز هم بسیار برای سپاهان باارزش بوده است.

سزار در اولین بازی وقتی کار سپاهان مقابل النصر امارات گره خورد و در آستانه یک تساوی بدون گل خانگی قرار گرفت در دقیقه ۸۷ روی پاس نویدکیا دروازه حریف را باز کرد و اولین ۳ امتیاز را به حساب سپاهان ریخت. دیروز هم در مقابل لخویا ضربه سر زیبای سزار درست در دقیقه ۸۸ نواخته شد و اجازه نداد قهرمان قطر با کسب امتیاز از قهرمان ایران به خانه برگردد.

سزار، سه گل آسیایی برای سپاهان زده که اگر این سه گل به ثمر نرسیده بود حالا سپاهان به جای ۷ امتیاز تنها با ۲ امتیاز در قعر گروه سوم جا گرفته بود.

اگر می‌خواهید از عملکرد این برزیلی بیشتر از این‌ها حیرت‌زده شوید کافی است نگاهی هم به آخرین بازی سپاهان در لیگ برتر ایران بیاندازید. جایی که پیروزی ۳-۲ مقابل راه‌آهن با تکیه بر هت‌تریک این گلزن بالفطره به دست آمد. در واقع سپاهان طی یک ماه اخیر ۵ بازی انجام داده که سزار طی این ۵ بازی ۶ بار گلزنی کرده و فقط در بازی مقابل تراکتورسازی در تبریز دستش از گلزنی کوتاه مانده است.

سزار قبل از این‌که در نیم‌فصل به سپاهان ملحق شود در تیم پیونیک ارمنستان بازی می‌کرد و عنوان آقای گلی لیگ این کشور هم در کارنامه او دیده می‌شود. اگر او یک فصل کامل در ایران بازی کند شاید عنوان آقای گل لیگ برتر ایران هم برایش دور از دسترس نباشد.