- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

وضعیت کرار در بوشهر

جاسم کرار به گفته خودش در ایران است اما تا دریافت مطالباتش در تمرینات شاهین حاضر نمی شود.


جاسم کرار به گفته خودش در ایران است اما تا دریافت مطالباتش در تمرینات شاهین حاضر نمی شود. ایران ورزشی با اعلام این خبر نوشته است که او در قراردادش شرط گذاشته که در صورت عدم پرداخت مطالباتش می تواند قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کند وحالا هم روی اجرای این بند تاکید دارد. او حاضر به مصاحبه نیست اما فقط می گوید که برخلاف اخبار موجود که می گویند در عراق به سر می برد این روزها در ایران است.

بوشهری ها از او به کمیته انضباطی شکایت کرده اند واحمد گزی می گوید:من به جامعه فوتبال می گویم باید بازیکنان عراقی طرد شوند . به همین خاطر هم طرحی در همین رابطه به فدراسیون فرستاده ایم. عماد ما را اذیت کرد، هوار ملا محمد به طریق دیگری برایمان مشکل ساخت و حالا نوبت کرار است.مگر ما پول اضافه داریم به اینها بدهیم؟حرکت این بازیکن حرفه ای نیست وامیدواریم کمیته انضباطی فکری اساسی برای فوتبال ایران کند.» در حالی که تاکنون قرارداد کرار منطبق با سقف قرارداد اعلام می شد اما گزی به ایران ورزشی می گوید« ما برای کرار نزدیک به ۸۰۰میلیون هزینه کرده ایم او تنها یک ربع در زمین راه رفت»

خبر دیگر از بوشهر اینکه علی انصاریان که در اوایل فصل بعد از رفتن درخشان از شاهین، از این تیم رفته بود این بار هم با جدایی وی در تمرینات شرکت نکرده است.