- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کریم باقری: پرسپولیس به صعود نزدیک شد

کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌تواند با همین ترکیب در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشد.


    کریم باقری در گفت‌وگو با ایسنا در دوحه درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل الغرافه در قطر اظهار کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس خیلی خوب توانست در ۱۵ دقیقه اول بازی را به سود خود تغییر دهد و پس از آن هم تیم حریف را کنترل کند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم پرسپولیس بهتر کار کرد و نبض بازی را در دست داشت. موقعیت‌های بیشتری هم به دست آورد. مهم این بود که پرسپولیس سه امتیاز این بازی را بگیرد و به صدرنشینی‌اش ادامه دهد که همین اتفاق هم افتاد چرا که پرسپولیس به دنبال صعود از این گروه به عنوان تیم اول است که فکر می‌کنم امشب تا حد زیادی به این خواسته نزدیک شد.

باقری درباره این موضوع که پرسپولیس با این پیروزی انتقام شکست سنگین مقابل الغرافه در سه فصل پیش را گرفت گفت: نباید به این چیزها فکر کنیم. انتقام حرف بچه‌گانه‌ای است. مهم سه امتیاز این بازی بود که پرسپولیس آن را گرفت و به صعود نزدیک شد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم با همین ترکیب می‌تواند در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشد یا خیر گفت: این به نظر سرمربی تیم بازمی‌گردد. اگر بازیکنان کنترل شوند و تغذیه خوبی داشته باشند و زندگی خود را هم حرفه‌ای بگذرانند، هیچ چیز برای پرسپولیس دور از دسترس نیست. فکر می‌کنم این تیم می‌تواند در مرحله بعدی هم موفق باشد و البته تا الان هم در آسیا نتایج بسیار خوبی به دست آورده است.