لزوم فراهم‌سازی زمینه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 5 آوریل 2016 | ساعت 8:58 | کد خبر: 34797 | sv237 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و تحصیلکرده عسلویه و حمایت از بخش تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌فعال باید در دستور کار قرار گیرد.نادری

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب با درایت و تیزبینی، امسال را به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کرده‌اند که باید در راستای عملیاتی کردن شعار سال اهتمام ورزیم.

وی افزود: عسلویه از قطب‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور است و در سال اقتصاد مقاومتی نقش این منطقه عظیم صنعتی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز نقشی تاثیرگذار و تعیین‌کننده است.

فرماندار عسلویه خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و تحصیلکرده عسلویه و حمایت از بخش تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌فعال باید در دستور کار قرار گیرد و بحمدالله در آغاز سال، اقدامات موثری برای تحقق این مهم انجام شده است.

نادری تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی، شهرستان عسلویه از شهرستان‌های پرتردد بود و جمع کثیری از مهمانان و گردشگران وارد عسلویه شدند و از سواحل زیبا و بکر شهرستان عسلویه بازدید کردند که نشانه جایگاه این شهرستان در حوزه گردشگری و توریستی است.

وی یادآور شد: برای سال ۹۵، برنامه‌ریزی مناسبی برای رونق اقتصادی و تقویت تولید داخل انجام شده و دولت تدبیر و امید نیز اقدامات خوبی را انجام داده که امیدوار هستیم با تلاش همه مسئولان به موفقیت‌های مورد نظر برسیم.

فرماندار عسلویه گفت: زمینه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی فراهم می‌شود و به فضل خدا با رونق اقتصادی در سال جاری شاهد رفع معضل بیکاری و به‌کارگیری جوانان بومی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی خواهیم بود.انتهای پیام


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "لزوم فراهم‌سازی زمینه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی"

  1. admin گفت:

    کاربر محترم پسری از ایران
    از انتشار مطالب توهین آمیز معذوریم.
    باسپاس

ارسال یک پاسخ