- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازگشت قلعه‌نویی و رفقا به استقلال

لیگ یازدهم رو به اتمام است و مثل همیشه حرف و شایعات در مورد نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان در لیگ برتر به گوش میرسید.


به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، لیگ یازدهم تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و مانند همیشه حرف و حدیث‌ها و شایعات در مورد نقل و انتقالات و جابجایی بازیکنان و مربیان در لیگ برتر به گوش میرسید. اما یکی از حرف هایی که این روزها زیاد به گوش میرسد بازگشت امیر قلعه نویی مربی موفق تیم تراکتورسازی تبریز به استقلال است. درست است که مسئولان استقلال این شایعه را رد کرده‌اند اما، مصاحبه هایی اطرافیان و نزدیکان باشگاه نشان می‌دهد که بازگشت قلعه نویی به استقلال حتمی است.

بر اساس این گزارش، قلعه نویی که دو سال موفق را با سپاهان پشت سر گذاشت این فصل نیز روزهای خوبی با تراکتورسازی تبریز دارد، دیگر خواهان ماندن در این تیم نیست و جدایی خود را از مدت ها پیش اعلام کرده بود. جعفری مدیر عامل باشگاه نیز از ماه ها پیش مذاکرات خود را برای جذب سرمربی فصل آینده تیم خود آغاز کرده و ویسی، سرمربی فعلی تیم فوتبال صبای قم یکی از کاندیداهای اصلی این پست به شمار می‌آید.

پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال که این روزها تیمش شرایط خوبی ندارد و از همه جا مورد انتقاد قرار میگیرد، خوب میداند که فصل آینده در این تیم جایی ندارد و باید به فکر تیم بعدی در لیگ برتر باشد.

درست است که وی در ۴ دربی برابر پرسولیس به برتری رسیده ولی باخت در ۱۰ دقیقه برابر پرسپولیس و شکست این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باعث شده تا فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، اولتیماتوم جدی خود را مظلومی بدهد.

مظلومی که از سوی جباری به بی دانشی متهم شده بود و مشاوران فتح الله زاده از پایان عمر مربیگری وی خبر داده‌اند، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در بازی های باقیمانده در لیگ، نتایج آبرومندی کسب کند تا با خاطره ای مناسب از این تیم جدا شود.

رضا رجبی، رئیس سابق آکادمی باشگاه استقلال در جمعی اعلام کرده بود که مسئولان باشگاه استقلال از چند ماه قبل با قلعه نویی به توافق رسیده اند و در لیگ دوازدهم قلعه نویی روی نیمکت این تیم می نشیند، هر چند که نظری جویباری بلافاصله این خبر را تکذیب کرد و از رسانه ها خواست تا به حواشی اهمیت ندهند و استقلال را برای رسیدن به قهرمانی کمک کنند.

گفته می شود قلعه نویی برای فصل آینده موافقت سیاوش اکبرپور، امیر صادقی و جان واریو را جذب کرده و خواهان حضور آنها در استقلال شده است.

سیدمهدی رحمتی که شایعه رفتنش بسیار بیشتر از ماندنش به گوش میرسد، از گزینه های باشگاه پرسپولیس است و جباری همیشه مصدوم نیز به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد.

ما منکر مربی بزرگی همچون قلعه نویی نمی شویم، ولی مذاکره با وی و قبول ضمنی برای هدایت تیم استقلال و آن هم در زمانی که هنوز لیگ یازدهم تمام نشده است نمی تواند کار اخلاقی درستی باشد. هر چند که مطمئن باشید دوستان ما بلافاصله این خبر را تکذیب می‌کنند و می‌گویند، هیچ مذاکره ای صورت نگرفته و همه چی امن و امان است.

باید این یک ماه آخر را صبر کرد و دید که چگونه پازل مربیان ما در لیگ توسط مدیران عامل باشگاه ها به سرانجام میرسد.