- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

عبدالله ویسی: ۱۵ جوان دیگر به چرخه تکراری لیگ معرفی می کنم

عبدالله ویسی سرمربی جوان و محبوب تیم صبای قم در گفتگویی از پیشنهادات یک تیم ترکیه ای و چند تیم لیگ برتری برای مربیگری خبر داد و اعلام کرد که همچنان اولویت اول او تیم صبای قم خواهد بود.

ویسی گفت: باشگاه صبا اولین باشگاهی بود که به من فرصت عرض اندام در مربیگری را داد و من آدم نمک نشناسی نیستم که به خاطر چند میلیون کمتر و بیشتر به این باشگاه بی حرمتی کنم.

به گزارش مهر، عبدالله ویسی با اشاره به رفع مصدومیت سعید بیات تاکید کرد: فکر می کنم تنها تیم لیگ برتری هستیم که در نیم فصل دوم مصدومی نداشته ایم، در حالی که اکثر تیم ها با بحران مصدومیت بازیکنان اصلی خود مواجه هستند.

وی افزود: این مسئله به نحوه و میزان تمرینات ما بر می گردد. ما تعداد دفعات تمریناتمان را بیشتر کردیم، اما فشار کمتری به بازیکنان وارد می کنیم. نکته مهمتر اینکه بازیکنان همه هنگام تمرین کاملا تمرکز دارند و به عضلاتشان فکر می کنند!

ویسی درباره احتمال جدا شدنش از تیم صبا و حضورش در یک تیم دیگر لیگ برتری گفت: باید خدا را شکر کنم که کمک کرد تا ما کارمان را صادقانه و پاک انجام بدهم. من افتخار می کنم که حالا تعدادی از باشگاه های لیگ برتر به من پیشنهاد سرمربیگری داده اند، اما قبلا هم گفته ام که اولویت اول من باشگاه صباست.

وی ادامه داد: میدان مربیگری در لیگ را باشگاه صبا برایم باز کرد. من آدم نمک نشناسی نیستم که به خاطر ۵۰ میلیون بالاتر یا پایین تر به این باشگاه بی حرمتی و به سادگی آن را رها کنم. تنها شرط من این است که باشگاه تعهد بدهد در پرداخت پول به بازیکنان به موقع عمل کند. من پول را برای خودم نمی خواهم و قطعا آخرین نفری خواهم بود که قراردادم امضا می شود.

سرمربی تیم صبا در خصوص روند معرفی بازیکنان جوان به فوتبال تصریح کرد: من این فصل تا جایی که توانستم بازی های لیگ دسته اول را از نزدیک تماشا کردم. فردا (پنجشنبه) هم تمرین تیم را بی خیال می شوم و برای تماشای بازی ایران جوان و شهرداری بندرعباس به بوشهر می روم، چون شنیده ام در این دو تیم چند بازیکن خوب وجود دارد. من قصد دارم ۱۵ جوان جویای نام دیگر را به چرخه بازیکنان تکراری لیگ اضافه کنم و از این کار لذت می برم.

ویسی با بیان این که ” تا حالا بازی تیم های پیکان با شهرداری بندرعباس، کاوه با نساجی، نیروی زمینی با استقلال صنعتی، شهرداری اراک و چند تیم دیگر را از نزدیک تماشا کرده ام”؛خاطرنشان کرد: تا الان چند بازیکن خوب از این تیم ها پیدا کرده ام. اگر سال آینده به تیمی رفتم که به این بازیکنان نیاز داشتم حتما با آنها قرارداد امضا می کنیم، اما اگر خودم به آنها نیازی نداشته باشم این بازیکنان را به سایر مربیان معرفی می کنم تا بلکه آنها وارد لیگ شوند.

ویسی درباره پیشنهاد یک باشگاه ترکیه ای هم گفت: پیش از پایان نیم فصل بود که یکی از تیم های ترکیه ای واسطه ای را فرستاد و ما با هم صحبت کردیم، اما باشگاه با جدا شدنم مخالف بود. مسئولان باشگاه گفتند این بازیکنان به تو عادت دارند و در صورتی که از تیم بروی احتمال دارد حتی به دسته اول سقوط کنیم. بعد از این صحبت ها بود که دیدم اگر از صبا جدا شوم نامردی است.

وی افزود: البته با مرتضی محصص و رسول کربکندی هم در این خصوص مشورت کردم. آنها گفتند بهتر است فعلا در ایران مربیگری کنم و الان زود است که در خارج از ایران فعالیت کنم.

سرمربی تیم فوتبال صبا ضمن تشکر از نحوه برخورد مردم تاکید کرد: همه مردم تیم صبا را به عنوان یک تیم جوان و جوانمرد می شناسند و هر کجا که ما را می بینند احترام می گذارند. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که فوتبال پاک و جوانمردانه انجام دهیم که خوشبختانه مردم خودشان همه چیز را می دانند. من به خاطر این برخورد خوب مردم شب ها راحت می خوابم.

ویسی در بخش پایانی صحبت هایش گفت: من منتظرم تمرینات تیم ملی شروع شود تا مجددا در این تمرینات حاضر شوم. این برای من مایه افتخار است که از یکی از بهترین مربیان دنیا کار یاد بگیرم. غرور خیلی از مربیان به آنها اجازه نمی دهد تا این کار را انجام دهند، اما من حتی اگر شده سر تمرین تیم جوانان هم می روم و آنرا از نزدیک تماشا می کنم. به نظرم در فوتبال از هر مربی می توان چیز جدیدی یاد گرفت.