- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

عابدزاده: نمی‌توانم سیروس را فراموش کنم

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: چرا مسئولان شهر انزلی ورزشگاهی را به نام قایقران نمی‌کنند؟


احمدرضا عابدزاده در گفت و گو با فارس در مورد حضورش در مراسم سالگرد درگذشت سیروس قایقران گفت: ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته در مزار مرحوم قایقران حضور پیدا کردم و چون مراسم ساعت ۱۶ برگزار می شد خلوت بود اما دوباره برگشتم و این بار شلوغ شده بود. فرماندار انزلی از من خواست در مراسمی که ساعت ۱۹ برگزار می شود شرکت کنم اما چون می خواستم به تهران بازگردم نتوانستم در این مراسم باشم.

وی در خصوص حضور هر ساله اش در مراسم سالگرد قایقران گفت: از وقتی که او فوت کرده هر ساله در مراسم شرکت می کنم و فقط سال گذشته که برای کارهای پسرم به آمریکا رفته بودم در این مراسم حضور نداشتم. من نمی توانم سیروس را فراموش کنم. او برای من فقط یک همبازی نبود.

عابدزاده تصریح کرد: حضور در مراسم سالگرد قایقران را جزو وظایفم می دانم. وقتی در انزلی می بینم همه از سیروس یاد می کنند و عکس او را دارند و فراموشش نکردند خوشحال می شوم اما از مسئولان ورزشی و غیر ورزشی انزلی تعجب می کنم که چرا یک ورزشگاه را به نام او نمی کنند. من در مراسم امسال هم پدر قایقران را دیدم و او گفت بوی پسرش را می دهم و خاطرات او برایش زنده می شود.

وی در خصوص اینکه چرا سایر همبازی های مرحوم قایقران در مراسم سالگرد او شرکت نمی کنند، گفت: نمی دانم اما می دانم که همه قلبا قایقران را دوست دارند و به یاد او هستند.

عابدزاده در پایان در ارتباط با پرونده شکایت پزشکی گفت: هر سوال ورزشی که داشته باشید پاسخ می دهم اما در این خصوص با وکیلم صحبت کنید.