- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

قلعه‌نویی:کارم در تبریز از سال‌آینده‌شروع‌می‌شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بعد از لیگ در مورد فصل بعد تصمیم می‌گیرم اما کار من در تبریز از سال آینده شروع می‌شود.


  به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، بخشی از مطالبات بازیکنان تراکتورسازی روز گذشته در آستانه بازی امروز این تیم مقابل فجرسپاسی پرداخت شد.

پرداخت این مطالبات باعث شد امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در نشست روز گذشته خود اشاره ای به این موضوع کند و بگوید: از سردار جعفری، سردار پورجمشیدیان، آقای قاسمی مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری جوانان خیر بابت تلاش های شبانه روزی مسئولین تیم جهت تزریق پول و پرداخت شدن قسمتی از مطالبات بازیکنان تشکر می کنم. با پرداخت هایی که شد کمی از نظر روحی وضعیت تیم بهبود پیدا کرد.

وی در ادامه در مورد شایعات اخیر مبنی بر مذاکره با تیم های دیگر برای فصل آینده گفت: با هیچ تیمی مذاکره نکرده و تمام ذکر و فکرم روی ۶ بازی باقیمانده است و بعد از اتمام لیگ در مورد تیم فصل آینده تصمیم خواهم گرفت ولی این مسئله را هم می گویم که کار من در تبریز از سال آینده شروع خواهد شد.

 وی افزود: خیلی ها دوست دارند در تبریز و در تیم تراکتورسازی بازی کنند و اگر ما بتوانیم به اهداف خود در ۶ بازی آینده برسیم قطعا برای جذب بازیکنان برای فصل بعد مشکلی نخواهیم داشت.