اجرای ۲۵ پروژه ورزشی در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 6 آوریل 2016 | ساعت 10:26 | کد خبر: 34799 | sv273 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از اجرای ۲۵ پروژه ورزشی در شهرستان عسلویه خبر داد.ورزشی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در آیین افتتاح بزرگترین باشگاه پرورش اندام در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای مشارکت همه مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است، که با مشارکت بخش خصوصی می‌تواند با کیفیت بهتری به مردم و به‌خصوص جوانان ارائه شود.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی با هدف ارائه به جوانان و ایجاد شادی و نشاط در بین آنان می‌تواند در تحرک و پویایی جامعه تاثیرات مثبت عمیقی ایجاد کند.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های بومی در توسعه شهرستان می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد، تصریح کرد: مشارکت مردمی با رویکرد توسعه محور در بلندمدت می‌تواند منجر به پایداری سرمایه‌گذاری شود و احساس رضایتمندی را در جامعه هدف ایجاد کند.

وی با قابل تقدیر دانستن سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در شهرستان، عنوان کرد: این باشگاه با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری صددر‌صد بخش خصوصی و با سرمایه‌گذار بومی به بهره‌برداری رسیده است و در اختیار جوانان علاقه‌مند قرار خواهد گرفت.

فرماندار عسلویه از اجرای ۲۵ پروژه ورزشی در شهرستان عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری ۲۵ پروژه ورزشی در مناطق شهری و روستایی شهرستان عسلویه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ