مسابقات فوتبال چمن استان‌های جنوبی کشور در عسلویه آغاز شد
تاريخ ارسال خبر : 6 آوریل 2016 | ساعت 10:53 | کد خبر: 34803 | sv222 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مسابقات فوتبال چمن استان‌های جنوبی در عسلویه با حضور ۳ استان جنوبی کشور آغاز شد.مسابقات فوتبال

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” در آیینی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان عسلویه و استان بوشهر، مسابقات فوتبال ساحلی استان‌های جنوبی کشور با حضور استان‌های بوشهر، هرمزگان و فارس در دهستان اخند عسلویه آغاز شد.

فرماندار عسلویه در آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات فوتبال جام ساحل اخند ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به شعار برگزیده سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: مشارکت جوانان در برنامه‌ها و انجام کارها به دست آنها می‌تواند نوید‌بخش آینده روشن و پر از موفقیت در همه نقاط شهرستان باشد.

عبدالله نادری افزود: انجام مسابقات ورزشی در سطحی فراتر از شهرستان پیامد‌های مثبتی همچون انتقال توانمندی که همراه وحدت و همدلی به همراه خود داشته باشد را دارد.

وی با اشاره به الگوبرداری صحیح از این گونه برنامه‌ها، تصریح کرد: این گونه مسابقات که از یک محیط کوچک در ابعاد منطقه‌ای و بین استانی برگزار می‌شود، می‌تواند نقش تاثیر‌گذاری در سایر رشته‌های ورزشی و دیگر حوزه‌ها داشته باشد.

فرماندار عسلویه یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان عسلویه مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

بر اساس این گزارش، آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات فوتبال موسوم به جام ساحل اخند با شرکت ۱۶ تیم از سه استان بوشهر، فارس و هرمزگان به میزبانی دهستان اخند در زمین فجر دهیاری اخند برگزار می شود.انتهای خبر


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ