پایش آنلاین ۱۰ مجتمع پتروشیمی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 6 آوریل 2016 | ساعت 15:09 | کد خبر: 34806 | sv171 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به نصب سیستم پایش آنلاین در ۱۰ مجتمع پتروشیمی در منطقه عسلویه، گفت: امید است به زودی تمام مجتمع‌ها اقدام به نصب این سیستم با هدف داشتن نظارت بهتر بر روند کنترل آلایندگی‌ها کنند.حسین دلشب

به گزارش “عسلویه نیوز” و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، حسین دلشب با اشاره به این که حفظ محیط زیست در استان بوشهر به ویژه در منطقه عسلویه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اظهار داشت: در این مسیر طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی حاضر در این منطقه همکاری خوبی برای صیانت از محیط زیست دارند.

وی با تاکید بر این که باید با عزمی ملی برای حفظ محیط زیست منطقه عسلویه با توجه به شرایط خاص این منطقه تلاش کرد، گفت: نصب سیستم پایش آنلاین در ۱۰ مجتمع پتروشیمی بطور کامل انجام شده و امید است به زودی تمام مجتمع‌ها اقدام به نصب این سیستم کنند تا بتوانیم نظارت بهتری بر روند کنترل آلایندگی‌ها داشته باشیم.

دلشب ادامه داد: با هماهنگی‌ها و رایزنی‌های انجام شده با شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دنبال نهادینه شدن اصول زیست محیطی در تمام ابعاد هستیم و خوشبختانه روند همکاری‌ها ادامه دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، دستیابی به توسعه پایدار را از نتایج مهم عمل به اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: در این راه باید تمام شرکت‌های حاضر در منطقه عسلویه با همدلی و همکاری با حفظ محیط زیست و نیز انجام مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت کنند.

وی با بیان این که از تمام طرح‌ها و مجتمع‌ها می‌خواهیم که برنامه‌های اجرایی خود را برای مدیریت رفع آلودگی‌ها ارائه کنند، گفت: رفع آلودگی‌ها و نیز ترویج فرهنگ زیست محیطی به عنوان یک اولویت مورد توجه تمام مسئولان قرار دارد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ