- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازیکنان پاس همدان تمرینات را تحریم کردند

بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان به دلیل آنچه که بی اعتنایی مدیران باشگاه عنوان شده است از حضور در مراحل آماده سازی این تیم خودداری کردند.


  به نقل از مهر، بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان روز پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور با نتیجه ۴ بر یک از سد  مس رفسنجان  گذشت و امیدهایش برای حضور در مرحله پی آف این رقابت ها زنده شد.

با این شرایط انتظار می رود مسئولان باشگاه همدان با توجه بیشتر نسبت به شرایط این تیم فضایی را فراهم آورند که بازیکنان پاس به تمرکز بیشتر در مسابقات به میدان بروند اما در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت پس از بازی مقابل مس رفسنجان اتفاقاتی رقم خورد که باشگاه پاس همدان را تحت تاثیر قرار داد.

بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان به جای شرکت در تمرینات امروز با این توجیه که مسئولان باشگاه توجه لازم به شرایط آنها را ندارند از شرکت در تمرینات صبح و بعدازظهر این تیم خودداری کردند تا با این کار اعتراض خود را به مسئولان باشگاه نشان دهند. این در حالی است که بازیکنان پاس همدان تا به امروز که تنها دو هفته به پایان مسابقات لیگ دسته اول باقی مانده است ۵۰ درصد از معوقات قرارداد خود را دریافت کرده اند.

پاسی ها بدقولی و بی تفاوتی مدیران باشگاه و عدم توجه از سوی مدیریت باشگاه را دلایل اعتصاب خود عنوان کرده اند. انتظار می رود تمرین عصر یکشنبه تیم پاس نیز به دلایل مطرح شده برگزار نشود مگر اینکه طی ساعات آینده اقداماتی از سوی مسئولان باشگاه پاس همدان صورت پذیرد.

بازیکنان پاس همدان تاکید کرده بودند در صورت ملاقات با مدیران باشگاه در تمرینات حضور پیدا خواهند کرد که این اتفاق صورت نپذیرفت. هفته گذشته نیز با وساطت سرمربی و مربی تیم فوتبال پاس همدان بازیکنان این تیم در تمرینات شرکت کرده بودند.