- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کریمی: باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کنیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید می‌کند که باید تلاش کنیم با پیروزی در بازی‌های پیش‌رو و کسب نتایج لازم، از حیثیت فوتبالی خود و باشگاه بزرگ پرسپولیس دفاع کنیم.


   علی کریمی با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل الغرافه قطر که با برتری قاطعانه نماینده کشورمان اظهار داشت: ما فیلم چند مسابقه گذشته این تیم را به دقت تماشا کرده بودیم و کادرفنی، آنالیزهای لازم درخصوص این تیم را انجام داده بود اما با توجه به اینکه به تازه‌گی مربی این تیم تغییر کرده بود، یقین داشتیم تاکتیک‌های آن‌ها تفاوت خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازی سختی را پیش‌رو داشتیم، اما با تلاش بازیکنان توانستیم به یک پیروزی پر گل دست یابیم. ۳گل زدیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری نیز دست یابیم. با این حال بسیار خوشحالم که توانستیم صدرنشینی خود را در گروه‌ حفظ کنیم و در حال حاضر با ۷ امتیاز و اختلاف ۴ امتیازی با تیم دوم جدول، این شانس را داریم حتی به عنوان تیم نخست از گروه‌ خود صعود کنیم.

کریمی همچنین تاکید می‌کند که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نباید با این نتایج مغرور شوند، چراکه تازه مرحله رفت مسابقات تمام شده و بازی‌های برگشت را پیش‌رو دارند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مسابقات برگشت لیگ قهرمانان آسیا عنوان داشت: ما در دور نخست نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌ایم و در دور برگشت نیز از ۳ مسابقه که انجام خواهیم داد در ۲ بازی میزبان هستیم و این شانس را داریم با حمایت هواداران، حتی نتایجی به مراتب بهتر را نسبت به دور رفت به دست بیاوریم. باید تلاش کنیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

وی افزود: در دیدار برابر الغرافه، تمام تلاش خود را انجام دادم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و در طول ۹۰ دقیقه تلاش کردم خواسته‌های مربیان را در زمین اجرا کنم و خدا را شکر می‌کنم در پایان مسابقه، آن‌ها از عملکردم راضی بودند. من قصد دارم این روند را در مسابقات پیش‌رو نیز ادامه دهم تا در ‌‌نهایت در تیم ملی هم عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

وی با اشاره به رویارویی پرسپولیس با فرهاد مجیدی مهاجم ایرانی تیم الغرافه اشاره داشت: فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی است. او قبل از مسابقه با حضور در تمرینات، با بازیکنان ما احوالپرسی کرد اما در روز بازی سعی کرد بهترین بازی خود را انجام دهد که با عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس مهار شد و نتوانست روی دروازه ما خطرساز شود.

کریمی در ادامه درخصوص دیدار پرسپولیس مقابل داماش گیلان نیز عنوان داشت: متاسفانه باید بگویم ما در مسابقات لیگ بر‌تر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداریم اما باید تلاش کنیم با پیروزی در بازی‌های پیش‌رو، با کسب نتایج لازم، از حیثیت فوتبالی خود و باشگاه بزرگ پرسپولیس دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا تیم داماش گیلان را با شکست بدرقه کنیم، خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس می‌خواهم در این دیدار ما را تنها نگذارند. داماش تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد و چه بسا اگر مشکلات مالی این تیم برطرف می‌شد، نتایجی به مراتب بهتری را کسب می‌کردند.

کاپیتان سرخ پوشان تهران همچنین تصریح کرد: من یقین دارم هم ‌اکنون نیز اگر مشکلات مالی این تیم رفع شود، آنها می‌توانند به کسب نتایج بهتر در لیگ بر‌تر امیدوار‌تر باشند.

کریمی در پایان با اشاره به اختلافات‌ گذشته‌اش با امیر عابدینی عنوان داشت: این مسایل مربوط به گذشته است و تقریبا در زمان اولین حضور من در پرسپولیس بود و همه‌چیز تمام شده و من هم نمی‌خواهم آن‌ها را دوباره بازگو کنم، چراکه نبش قبر کردن، چیزی را تغییر نمی‌دهد. فقط باید بگویم خوب است انسان‌ها کاری نکنند که بعد‌ها باعث پشیمانی آنها شود چراکه این فوتبال تمام می‌شود و این انسانیت‌هاست که باقی می‌ماند.