عسلویه رسماً شهرستان شد
تاريخ ارسال خبر : 8 آوریل 2013 | ساعت 11:29 | کد خبر: 25285 | sv110 | چاپ این مطلب

با معرفی اولین فرماندار، عسلویه رسماً به شهرستان تبدیل شد.

 

SONY DSC

به گزارش خبرنگار عسلویه نیوز، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور جمع کثیری از مسئولان استان بوشهر و عسلویه، نخستین فرماندار شهرستان عسلویه معرفی و عسلویه رسماً شهرستان شد.

امام جمعه عسلویه در این آیین با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: تمام مسئولان و مردم باید برای تحقق شعار سال اهتمام ورزند.

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد افزود: حضور باشکوه در انتخابات خردادماه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و مناسب اهتمام ورزیم.

وی با ابراز خرسندی از شهرستان شدن عسلویه و با تقدیر از عوامل دست‌اندرکار اظهار امیدواری کرد که ارتقای بخش عسلویه به شهرستان مقدمه‌ای برای توجه جدی‌تر به این شهرستان باشد.

هاشمی‌نژاد در ادامه بر لزوم تسریع در استقرار ادارات دولتی و راه‌اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی تأکید کرد و ابراز داشت: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مردم عسلویه باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی یادآور شد: مسئولان باید در امر خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات شهرستان از همدیگر سبقت بگیرند و هیچ‌کس نباید کم‌کاری کند.

فرماندار عسلویه نیز گفت: جواب اعتماد مسئولان را با کار، تلاش و پیگیری خواهم داد و شبانه‌روزی برای پیشرفت عسلویه تلاش می‌کنم.

مجید محمودی افزود: شهرستان عسلویه نقشی کلیدی در کشور دارد و توسعه شهرستان باید در خور نام و شأن و جایگاه عسلویه و مردم آن باشد.

در این مراسم با حکم وزیر کشور، مجید محمودی (بخشدار سابق جزیره خارگ) به‌ عنوان نخستین فرماندار عسلویه معرفی شد.

انتهای خبر/++

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ