- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه جم از هفته جاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه فجر جم از آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه جم از هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه جم از هفته جاری

رحیم اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: پالایشگاه جم به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه گازی کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و در سال تولید ملی از همه پتانسیل موجود برای افزایش بهره‌وری در این پالایشگاه بهره می‌بریم.

وی افزود: در سال گذشته به موفقیت‌های خوبی رسیدیم و به فضل خدا و با مجاهده همه کارکنان و مدیران امسال نیز به نتایج مورد نظر برسیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم از آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه جم در هفته جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات تعمیرات اساسی در شرکت پالایشگاه جم در هفته جاری طی مراسم ویژه‌ای آغاز می‌شود.

اسلامی گفت: انتظار می‌رود با کمک و یاری خداوند متعال و تلاش جهاد گونه مجموعه نیروهای انسانی این شرکت در پایان نیمه نخست سال شاهد به پایان رسیدن تعمیرات اساسی در این شرکت باشیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود در سال جاری مدت زمان تعمیرات اساسی به حداقل زمان ممکن نسبت به سال گذشته رسانده شود و البته تمامی جوانب ایمنی و کیفیت کار نیز مد نظر قرار گیرد.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: مجموعه نیروهای انسانی در این پالایشگاه بارها ثابت کرده‌اند که با اتکال به خداوند متعال، می‌توانند در برداشتن گام‌های بزرگ عزمی جهادگونه داشته باشند.

وی حمایت از تولید حداکثری در پالایشگاه و رعایت موارد ایمنی برای حمایت از نیروی انسانی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در سال تولید ملی از تمام ظرفیت موجود برای افزایش بهره‌وری استفاده می‌کنیم.

اسلامی بیان کرد: پالایشگاه فجر جم هشت ردیف شیرین‌سازى دارد که طبق برنامه، هر سال براى چهار ردیف تعمیرات اساسى و براى چهار واحد دیگر تعمیرات نیمه اساسى انجام مى‌شود.