- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آزادشدن بخشی ازحساب‌های مسدودشده داماش

معاون استاندار، مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان، رئیس هیئت فوتبال و مدیرعامل باشگاه داماش با دادستان کل کشور دیدار کردند و طی آن بخشی از مشکل داماش حل شد.


   مجتبی پوربخش مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس عنوان کرد: صبح امروز رضوانی معاون استاندار گیلان، بابایی مدیر کل تربیت بدنی استان، الماس خاله رئیس هیئت فوتبال گیلان و امیر عابدینی مدیر عامل داماش به دیدار محسنی اژه ای دادستان کل کشور رفتند و در مورد مشکلات مالی داماش با او گفت و گو کردند.

وی ادامه داد: در پایان این نشست مقرر شد بخشی از حساب بانکی مسدود شده داماش آزاد شود تا با آن پول بخشی از طلب بازیکنان پرداخت شود. همچنین قرار شد عابدینی تا آخر فصل هزینه های باشگاه را پرداخت و باشگاه را اداره کند و در پایان فصل باشگاه داماش به شرط اینکه از رشت خارج نشود واگذار شود.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان گیلان در مورد باشگاه ملوان هم گفت: قرار است مسئولان استانی با مسئولان منطقه آزاد انزلی، مسئولان نیروی دریایی و باشگاه ملوان رایزنی هایی برای حل مشکلات ملوان انجام دهند تا مشکلات این تیم هم برطرف شود.