زمینه اشتغال پایدار جوانان بومی فراهم شود
تاريخ ارسال خبر : 8 آوریل 2016 | ساعت 19:01 | کد خبر: 34809 | sv194 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه بر لزوم فراهم شدن زمینه اشتغال پایدار جوانان بومی شهرستان تاکید کرد.امام جمعه عسلویه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی با تبریک ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: همه امامان ما دارای خصایل و ویژگی‌های برجسته معنوی والهی بودند و با هم یکسان هستند.

امام جمعه عسلویه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: اجرا و تحقق این شعار مهم منوط به عزم و همت راسخ مردم، مسئولان اجرایی و متولیان امر است.

وی با تاکید بر مشارکت همگانی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: شعار امسال دارای دو نکته و کلید واژه اساسی شامل اقدام و عمل است و نشان می‌دهد که با سخن گفتن اجرا و محقق نخواهد شد و باید عملیاتی و میدانی تلاش شود.

هاشمی‌نژاد به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی اشاره کرد و گفت: هنر باید در خدمت دین مبین اسلام و ترویج روزافزون آن بوده و هنرمندان کشور نیز بیش از پیش خدمتگزار به دین، نظام و انقلاب باشند.

وی با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: سالهاست ملت ایران بر استفاده صلح آمیز هسته‌ای پافشاری می‌کند و در این راه شهدای زیادی تقدیم کرده است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: صنعت هسته‌ای نقش مهم و موثری در عرصه دستیابی به فناوری‌های روز دنیا دارد که باید این صنعت حفظ شود و برای پیشرفت آن شبانه روز تلاش کرد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر حل مشکل بیکاری جوانان عسلویه تصریح کرد: مسئولان به‌ ویژه فرماندار شهرستان عسلویه باید در جهت رفع معضل بیکاری ، زمینه اشتغال پایدار جوانان بومی را فراهم کنند.

وی همچنین بر لزوم رفع مشکلات زمین و مسکن جوانان در عسلویه تاکید کرد و ادامه داد: باید شرایط مناسبی در رابطه با زمین و مسکن جوانان این شهرستان فراهم شود تا شرایط برای ازدواج جوانان نیز تسهیل شود.انتهای خبر/م.ر.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ