- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۳۰۰ کیلومتر اسکیت‌سواری به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای

عسلویه نیوز؛ رئیس ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی جنوبی گفت: به مناسبت گرامیداشت ۲۰ فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای اسکیت‌سواران بوشهری مسافت ۳۰۰ کیلومتری منطقه ویژه پارس تا نیروگاه اتمی بوشهر را با اسکیت طی کردند.

به گزارش عسلویه نیوز، بهرام رضاییان ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به امر ورزش داشته و شاهد رشد و پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در ورزش منطقه ویژه هستیم.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی علاوه بر فعالیت در زمینه شکوفایی اقتصادی باید در راستای گسترش ورزش نیز تلاش شود و این امر در پارس جنوبی با همه توان اجرا می‌شود.
رئیس ورزش سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه برای معرفی قطب اقتصادی و انرژی کشور با توسعه فعالیت‌های ورزشی در سال جاری برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.
رضاییان تصریح کرد: استقرار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و نیروگاه اتمی بوشهر در استان بوشهر، موجب شده تا این استان به عنوان قطب انرژی کشور معرفی شود و در این راستا سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با توسعه فعالیت‌های ورزشی در سال جاری تصمیم دارد اهمیت دو قطب اقتصادی و انرژی کشور را بیش از پیش معرفی کند.
وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت‌های ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف در منطقه ویژه پارس خبر داد و عنوان داشت: مدیران ارشد سازمان منطقه ویژه نیز حمایت قاطعی از گسترش بیش از پیش ورزش در منطقه دارند.
رئیس ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: به مناسبت گرامیداشت بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای اسکیت‌سواران استان بوشهر مسافت ۳۰۰ کیلومتری منطقه ویژه پارس تا نیروگاه اتمی بوشهر را با اسکیت طی کردند.
رضاییان بیان داشت: این رویداد ورزشی با هدف معرفی دو قطب اقتصادی و انرژی کشور یعنی منطقه ویژه پارس جنوبی و نیروگاه اتمی بوشهر انجام شد و امیدوار هستیم که بتوانیم گامی ارزشمند در این راستا برداریم.
وی اضافه کرد: سالار باغبان‌نژاد و عبدالله چاه‌روستایی از اسکیت‌سواران حرفه‌ای استان بوشهر هستند که در این رویداد ورزشی شرکت داشتند و پیام صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت بسیار زیاد سفر رهبر فرزانه انقلاب به پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی‌ تصریح کرد: با سفر مقام معظم رهبری به پارس جنوبی، عشق به خدمتگزاری در بین کارکنان صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس به طور چشمگیری افزایش یافته و در همین راستا ‌به منظور افزایش شور و شعف به خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیز، برنامه‌های ورزشی قابل‌توجه‌ای از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در سال جاری اجرایی می‌شود.
رضاییان خاطرنشان کرد: باید تمام توان و انرژی خود را برای رشد و تعالی ورزش منطقه و استان و کشور به کار ببندیم و‌ از همه ظرفیت موجود استفاده کنیم.