نادری فرماندار جم: وزارت نفت خسارت‌های وارده به مردم جم را جبران کند
تاريخ ارسال خبر : 10 آوریل 2014 | ساعت 15:28 | کد خبر: 30978 | sv85 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار جدید جم گفت: وزارت نفت خسارت‌های وارده به مردم جم را جبران کند.

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر امروز در آیین معارفه فرماندار جدید جم اظهار داشت: آشنایی کاملی با شهرستان جم دارم و مشکلات این شهرستان را کاملا می‌شناسم.

وی افزود: آبرسانی در بخش کشاورزی و آب شرب مردم و همچنین راه‌های داخلی از مشکلات اساسی جم است که برنامه‌های خوبی برای رفع مشکلات موجود و رفاه و آسایش مردم دارم.

فرماندار جدید جم خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با تلاش و همفکری و با استفاده از اعتبارات متمرکز ملی برای توسعه شهرستان اهتمام ورزم و امیدوار هستیم تحول خوبی در جم ایجاد شود.

نادری تصریح کرد: صنعت نفت و گاز در جم قبل از عسلویه وجود داشته و هم‌اکنون نیز جم به عنوان پشتیبان اصلی منطقه ویژه پارس جنوبی به شمار می‌رود به طوری که شهرک‌های مسکونی جم میزبان کارکنان پارس جنوبی است و وزارت نفت باید توجه خاصی به جم داشته باشد.

وی بیان کرد: جم نقش مهمی در اقتصاد ملی دارد و باید وزارت نفت خسارت‌های وارده به مردم را از طریق زیرساخت‌های عمرانی جبران کند و پروژه‌های مهم را فعال سازد.

فرماندار جم گفت: مردم این شهرستان همواره در عرصه دفاع از ارزش‌ها و حفظ نظام اسلامی حضوری فعالانه داشته‌اند و باید بهترین خدمات را به این مردم ارائه کنیم.

نادری افزود: باید کیفیت خدمات به مردم جم افزایش یابد و همه مسئولان موظف به خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم این شهرستان هستند.

در این آیین با تقدیر از زحمات عبدالرسول زارع(فرماندار سابق)، عبدالله نادری به عنوان فرماندار جدید جم معرفی شد./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ