برپایی ۱۲ ویژه برنامه هفته زن در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 10 آوریل 2015 | ساعت 16:14 | کد خبر: 33168 | sv196 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه از برپایی ۱۲ ویژه برنامه هفته زن در عسلویه خبر داد.خلیل رفعتی

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با بانوان بسیجی شهرستان عسلویه ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به نامگذاری امسال اظهار داشت: امسال به نام سال “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” نامگذاری شده که همه باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

وی افزود: در عسلویه همواره در مناسبت‌های مذهبی شاهد حضور باشکوه شیعه و سنی هستیم و در این ایام نیز این عزیزان حضوری باشکوه خواهند داشت.

فرمانده سپاه عسلویه از برپایی ۱۲ ویژه برنامه هفته زن در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شاهد برپایی جشن بزرگ میلاد کوثر و همچنین اجرای ۱۲ ویژه‌برنامه متنوع در سطح شهرستان عسلویه خواهیم بود.

رفعتی یادآور شد: با توجه به اینکه حضرت فاطمه (س) گل سرسبد آفرینش است زن مسلمان و ایرانی هم با الگوپذیری از زهرای اطهر (س) همواره در جامعه نقش آفرینی می‌کند و عنوان ریحانه دارد، برخلاف غرب که از زن برای بی بند باری و هوسرانی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، جشن بزرگ میلاد در تاریخ ۲۱ فرورودین ساعت ۲۱ در ساحل خلیج همیشه فارس برگزار می‌شود.

 جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم‌الانبیاء (ص)شهرستان عسلویه نیز ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، مطالبی در مورد مقام و وظایف زنان و مادران عنوان کرد.

حسین تمیمی‌نیا بیان داشت: خواهران بسیجی باید خدا را شاکر باشند که پای در عرصه‌ای گذاشته‌اند که با نام انسان‌های بزرگ مزین شده است.

وی افزود: میلاد حضرت فاطمه(س) به عنوان روز زن به معنای انتخاب مقدس‌ترین الگو برای زنان مسلمان و زنان همه جهان است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ